Äitienpäivä kahden teinitytön kanssa. Ehdottakaa tekemistä!
Eli tänä vuonna ei päästä isovanhempia tervehtimään, toinen mummo on reissussa ja myös osa omasta perheestä. Eli ollaan kahden yläkoululaisen kanssa. Ehdottakaa meille tekemistä. Kiitti.
Kommentit (18)
Kaffebulla kirjoitti:
Lintsi aukeaa huomenna, vink vink
Liian kaukana Lintsistä, sinne vasta kesällä. Ja kohta reissua tiedossa eli kotinurkkien tekemistä pienessä kaupungissa.
Eikös se ole teinien tehtävä yllättää äitinsä, eikä äidin tehtävä keksiä tekemistä omana päivänään?
Ai tuollekin päivälle pitäisi keksiä jotain erityistä tekemistä No, istuta vaikka ne ruusut, jotka niiltä lapsiltasi saat. Ja sitten teette yhdessä jotain hyvää ruokaa.
Kauneus/kampaaja hemmottelut niin että teette toisillenne kasvonaamiota ym.
Teette hyvää ruokaa porukalla.
Leffan katsomista yhdessä.
Miksi pitää tehdä jotain? Eikö voisi vaan olla ja vaikka jutella, kysellä kuulumisia ja vaikka käydä syömässä jossain.
Hmm...yh-äiti menee reissuun ja mies jää kahden teinitytön kanssa kahdestaan. Mitähän tekemistä keksisi?
Selittää ainakin miks osalle miehistä kelpaa yh-äiti kunhan lapset on sopivan ikäisiä.
Kokkausta minäkin ehdottaisin, kivaa kattausta ja rauhassa ruokailua. Joku elokuva josta kummatkin innostutte?
Teette toisillenne kauneushoidot: manikyyrit, pedikyyrit ja kasvohoidot.
Kaikkea pervoa tuli heti mieleen, mutta en ala niitä nyt tähän listaamaan.
Käytte neljästään yhdessä syömässä lasten isän kanssa.
Äitienpäiväbrunssi ?
Olin itse totaaliyh ( lapsen isä kuoli jo raskausaikana) ja aina äitienpäivänä vein meidät brunssille ( minkä jälkeen esiäideille ja haudoille).
Minä en halua tehdä mitään äitienpäivänä. Lapset tehkööt, minä odotan valmista .
Minulle kävisi vaikka brunssi ensin. Sitten johonkin suht lähellä olevaan luontokohteeseen retkelle. Sitten kotiin, voisi tilata ruokaa tai kokata. Leffa, sauna
Oletka kahden tytön kanssa vai kahdestaan yhden tytön kanssa?
Kiinnosti ihan muuten vaan.🙊
Missä päin suomea olette?