Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jätät viestiin vastaamisen myöhäiseen iltaan?

Vierailija
28.04.2022 |

Jos saat päivän aikana viestin ja vastaat siihen vasta illalla, miksi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan itsekin viesteihin usein vasta illalla, koska silloin on helpompi keskittyä ja lataan monesti puhelimen illaksi (ja samalla seuraavaksi aamuksi), jolloin en ole puhelimella iltapäivällä.
Jos viesti on siis joltakin läheiseltä, muuten pyrin vastaamaan heti kun mahdollista.
Onpa omituisen hyökkäävänä koettu aloitus...
Ap

Oletko kirjolla, kun et ymmärtänyt, miten aloitus tulkitaan? Miksi ihmeessä edes teit tuollaisen aloituksen, kun kerran hyvin itse ymmärrät, miksi joku vastaa vasta illalla? Omituista todella.

Olen tapaillut miestä, joka alkaa viestitellä usein vasta klo 21 jälkeen.

Mietin onko kiinnostunut vai eikö halua tosiaan muistaa mua aiemmin.

Ap

Vierailija
22/25 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä, miten nopeasti vastaan. Vain todella harva ihminen on niin tärkeä että keskeytän päivän askareet viestinsä takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa viestejä.Joten en myöskään voi nihin vastata. Jos saisin en vastaisi1 Ihmisen pitää asiansa soitaa pikaisesti sopia tapaaminen ja kertoa kulumisensa.,Ei mitää viestelyä! Aivan järjetöntä tuo viesti maailma nykyisin.

Itse taas inhoan puheluita. Viesti paljon parempi, koska voi itse päättää, milloin vastaa. Pidän puhelinta aina äänettömällä enkä soita takaisin, jos selvennykseksi ei ole jätetty viestiä, koska koen ettei asia siinä tapauksessa ollut tärkeä. Jos itse soitan jollekin muissa kuin työasioissa, varmistan ensin viestillä, milloin hyvä hetki soittaa.

Vierailija
24/25 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan itsekin viesteihin usein vasta illalla, koska silloin on helpompi keskittyä ja lataan monesti puhelimen illaksi (ja samalla seuraavaksi aamuksi), jolloin en ole puhelimella iltapäivällä.
Jos viesti on siis joltakin läheiseltä, muuten pyrin vastaamaan heti kun mahdollista.
Ap

Oletko kirjolla, kun et ymmärtänyt, miten aloitus tulkitaan? Miksi ihmeessä edes teit tuollaisen aloituksen, kun kerran hyvin itse ymmärrät, miksi joku vastaa vasta illalla? Omituista todella.

Olen tapaillut miestä, joka alkaa viestitellä usein vasta klo 21 jälkeen.
Mietin onko kiinnostunut vai eikö halua tosiaan muistaa mua aiemmin.
Ap

Käy töissä, asioilla, tapaamisissa ja harrastuksissa päivällä ja ruutuaika on vasta klo 21. Tutustuminen voi kyllä olla melko hidasta tai jopa mahdotonta, jossei toisella ole arjessaan kunnolla aikaa. Jotkut ei edes tykkää erityisemmin viestitellä, mutta soittelu ja tapaamiset onnistuu paremmin.

Vierailija
25/25 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En kyllä itsekään ymmärrä miksi neutraalista keskustelunavauksesta jotkut persoonallisuushäiriöiset alkavat tyyliin tunkemaan vesimeloneja takapuoleensa ja syyllistämään ap:ta.

Persoonallisuushäiriöstä voi toki kuntoutua, mutta kirjoilla oleminen on ihan neutraalin normaali piirre ihmisissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi