Minkä tuoksuinen pyykinhuuhteluaine sinulla on tällä hetkellä käytössä?
Kommentit (77)
Ostin just ksupasta Comfortin Winter harvest-kausituoksun. Ihana!
Etikalla huuhtelen, että etikan tuoksuinen. Haju häviää, kun pyykit kuivuvat.
Vierailija kirjoitti:
Akat laittaa etikkaa pesukoneeseen eikä tiedä että se tuhoaa säännöllisesti käytettynä pumpun ja muita herkkiä metalliosia.
Laitappas tähän väitteeseen linkki aiheeseen jotta voi lukea? Ärsyttää kun huudellaan ilman todisteita.
Vierailija kirjoitti:
"Ei sitä pyyhkeisiin kuulukaan käyttää.."
Miten niin ei kuulu. Tuntuu kuin peltiä taittaisi jos pyyhkeet ovat karheita koppuroita ilman huuhteluainetta.
Sehän se niissä just onkin parasta. Ihana rapsuttaa karhealla pyyhkeellä suihkun jälkeen selkää.
Vanilja joo tiedän, siihen pyörtyy ja tulee pää kipeäksi 🙃
En olisi uskonut, että näin paljon edelleen lykätään kemiaa pyykinpesuunkin. Varmaan kaikilla heillä on myös muita hajustimia koti pullollaan. Sisäilman ollessa liian kuiva on parempi hankkia ilmankostutin kuin jatkuvasti uusia huuhteluaineita. Ei ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Ostin just ksupasta Comfortin Winter harvest-kausituoksun. Ihana!
Mulla myös tämä. Tosi ihana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä jotka ei käytä huuhteluainetta, niin pyykki, etenki pyyhkeet tunnu karheilta
Pyyhkeisiin ei saa laittaa huuhteluainetta. Pilaavat sen imukyvyn. Opetettu jo peruskoulussa.
Saa laittaa jos haluaa. Ihan riittävästi sitä imukykyä on ihon kuivaamiseen suihkun/käsien pesun jälkeen, vaikka käyttääkin huuhteluainetta. Itse käytän, koska en tykkää karheista pyyhkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä jotka ei käytä huuhteluainetta, niin pyykki, etenki pyyhkeet tunnu karheilta
Pyyhkeisiin ei saa laittaa huuhteluainetta. Pilaavat sen imukyvyn. Opetettu jo peruskoulussa.
Saa laittaa jos haluaa. Ihan riittävästi sitä imukykyä on ihon kuivaamiseen suihkun/käsien pesun jälkeen, vaikka käyttääkin huuhteluainetta. Itse käytän, koska en tykkää karheista pyyhkeistä.
Pistä kuivausrumpuun niin tulee pehmeät pyyhkeet ilman hajusteita tai kyllästeitä
En mitään koska olen astmaatikko.
Vierailija kirjoitti:
Etikalla huuhtelen, että etikan tuoksuinen. Haju häviää, kun pyykit kuivuvat.
Miksi lotrata etikkaa pyykkiin kun haju kerran häviää. En käsitä tuota kommenttia!
Kaikki hajusteet ja hakustetut pesuaineet yms. pitäisi kieltää lailla!
Vain w t porukat käyttää näitä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hajusteet ja hakustetut pesuaineet yms. pitäisi kieltää lailla!
Vain w t porukat käyttää näitä.
Näin on! Haiseevat kilometrin päähän ulkonakin. Oksettavia migreenin aiheuttajia, hajusteet ja nuo tyypit!
Tykkään puhtaan karheista lakanoista ja mitä karheampi pyyhe, sitä parempi.
Siis MINÄ en käytä mitään koska olen parempi kuin muut. Kaikki jotka käyttää ovat minua alempana ;)
Mikä sattuu omaan nenään tuoksumaan hyvältä. Yleensä joku kookos tai lime. Comfortilla on kivoja kausituoksuja. Käytän huuhteluainetta yleensä ainoastaan lakanapyykkiin, tykkään että lakanat tuoksuu.
Kiitos tiedosta etten noita osta. Tulee hirveä päänsärky jos koko kkh haisee voimakkaasti :( Parfyymia pystyn pieniä määriä kyllä käyttämään mutta jostain syystä nuo huuhteluaineet eivät toimi.