Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos koira valioituu, pitääkö näyttelykehässä sanoa jotain?

avuton
28.04.2022 |

Minulla on ensimmäinen koira, jonka kanssa olen käynyt näyttelyissä. Koirallani on nyt kaksi SERTiä. Jos saamme kolmannen, niin kuuluuko kehässä sertiä saadessa sanoa, että valioituu? Eikö siellä jaeta se Fin Mva ruusuke? Missä vaiheessa se sanotaan ja kenelle? Sille henkilölle joka jakaa palkinnot?Ja vielä toinen kysymys. Olen ilmoittautunut kahteen näyttelyyn, mitkä ovat lähekkäin. Jos koira sattuisi valioitumaan seuraavassa näyttelyssä, niin miten siirrän koiran valioluokkaan sitä seuraavassa? Olen kuitenkin ilmoittanut sen avoimeen luokkaan. Pitääkö vaan mennä häiritsemään kehäsihteeriä ennen omaa rotua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vuff vuff. Sitten koirulille oikein ekstra hyvät luut ja makupalat, niin tietää vastedeskin kuinka hieno koira oli, oikein valio mums mums ja lääh lääh.

Vierailija
2/6 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy asiaa Lemmikkipalstojen Kehän laita-keskustelupalstalta. Siellä tiedetään. Minä en enää muista ja on asiat voineet muuttuakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannen sertin saa vastaanottaa kun koira on täyttänyt 2v. Niitä pitää olla siis kolme ja kaikki eri tuomareilta. Valioitumisesta voi sanoa siinä tilanteessa kun sertiruusuketta annetaan käteen, ellei kehäsihteeri ole huomannut sitä muuten. Jos koira valioituu ja on ilmoitettu ennen sitä seuraaviin näyttelyihin avoluokkaan, se kisaa niissä muissa näyttelyissä avoluokassa ja jos niissä tarjotaan sertiä, niin sanoo vaan että ei ota kun on valio jo.

Vierailija
4/6 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nro 3!

Koira on tosiaan täyttänyt 2v ja nämä ovat ensimmäiset näyttelyt sen jälkeen. Siksi asiat mietityttääkin.

Onko tosiaan niin, ettei tarvitse siirtää valioluokkaan? Joskus muistaakseni vielä piti. Onko asia muuttunut vai muistanko väärin?

Vierailija
5/6 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos nro 3!
Koira on tosiaan täyttänyt 2v ja nämä ovat ensimmäiset näyttelyt sen jälkeen. Siksi asiat mietityttääkin.
Onko tosiaan niin, ettei tarvitse siirtää valioluokkaan? Joskus muistaakseni vielä piti. Onko asia muuttunut vai muistanko väärin?

Ei voi siirtää. Paitsi jos ilmoittautuminen on vielä auki, niin silloin voi.

Vierailija
6/6 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun koira valioituu, omistajan pitää laulaa kehässä joku seuraavista:
Aikuinen nainen
Lapin Kesä
Gagnam style
Ontuva Eriksson

En usko.
Itse lauloin "Show must go on" ja samassa näyttelyssä yksi Belgianpaimenkoira Malinoisin kasvattaja lauloi "Popsi popsi porkkanaa".

Sinua on huijattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme