Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni lähtee 3 viikon matkalle ja nyt tuntuu jo että kuolen ikävään

Vierailija
08.10.2006 |

Miten selviän? kellä kokemusta pitkästä erosta?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap.

Vierailija
2/27 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moista ruikutusta!

Pienten lasten kanssa on rankkaa olla reissuleskenä, mutta mikäs hätä sinulla muka on?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeetahan se kyllä on. Mutta kun on kulunut eka viikko erossa niin sitten se pahin ikävä helpottaa jostain kumman syystä. Käy ystävillä kylässä ja kutsu heitä kylään. Käy ostoksilla, kirjastossa, uimassa jne.

Vierailija
4/27 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on työt täällä eikä saa lomaa näin lyhyellä varoitusajalla ja on vähän taloudellinenkin kysymys myös. Liput maksais halvimmillaan ainakin 700¿. On menossa US:aan. Niin kauas vielä.

Vierailija
5/27 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on työnsä takia vain viikonloput kotona, ja ihan mainiosti pärjätään. Mutta ihan konkreettisia neuvoja: Ota päivä kerrallaan, tai vaikka tunti kerrallaan. Et sanonut, onko teillä lapsia ja minkä ikäisiä, mutta jos on pieniä lapsia, niin älä yritä olla mikään superäiti, vaan jos väsyttää, pistä niille dvd pyörimään ja lepää vähän. Tuohon ikävöintiin en osaa mitään sanoa, kun en itse ole mikään ikävöivä ihminen (en kai muuten voisikaan tätä elämää elää!), mutta puhelimet on keksitty. :)

Vierailija
6/27 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi pientä lasta mutta musta kahden kanssa menee helpommin kun ois toi isopoika jo omillaan. Hitsi kun oiskin välillä omaa aikaa iltaisin.

Vierailija
7/27 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kolmea viikkoa pärjää ilman miestä, niin miten olet aiemman elämän ilman sitä pärjännyt?

Vierailija
8/27 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on harrastuksia, kuntoilen ja on paljon ystäviäkin joita en tosi juuri viikolla voi tavata. Mutta enköhän tästä selviä, tilanne on vaan niin uusi ja outo.

-ap.

Vierailija
9/27 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä? Sekö että hän pettää?

Vierailija
10/27 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja erossaolo on parisuhteen kannalta senkin takia hyvä, että silloin tosissaan huomaa toisen arvon. Mä olen tehnyt mm. päätöksen mennä naimisiin mieheni kanssa pidemmän eron aikana. Maailmaa katsellessa huomasin, että haluan hänet ehdottomasti osaksi sitä. Pysyvästi. :)

10

Vierailija
11/27 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan se että hän menee yksinään pitkälle työmatkalle maahan ja isoon kaupunkiin, jossa ei ennen ole käynyt. Hän on ei itse jännitä, mutta ei ole kauheen mielissäänkään.

-ap.

Vierailija
12/27 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän maailmankuvaa. Ihan yhtä hyvin hän voi liukastua kotiportaissa ja taittaa niskansa.

Vierailija
13/27 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkatkin, en muutamat,

ovat etupäässä suuntautuneet europpaan.

Vierailija
14/27 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihan ihmisiä siellä Amerikassakin asuu, itse asiassa valtaosa on eurooppalaisten jälkeläisiä.

Vierailija
15/27 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai USA:ssa sen turvattomampaa ole kuin muuallakaan?

Ihan samalla lailla järkevästi varovainen kannattaa olla kuin kotikulmillakin.

Vierailija
16/27 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on sieltä työkavereita ja aika hurjia ne jutut sieltä on.

Mutta luotan että hän osaa kyllä katsoa itsensä perään ja tiedän että hotellikaan ei ole missään huonossa kaupungiosassa.

-ap.

Vierailija
17/27 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap.

Vierailija
18/27 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se ole ollenkaan sen kamalampi kuin Helsinki.

Taitaa olla vaan juttuja.

Vierailija
19/27 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvatoimista. Niitä kiristettiin jo viisi vuotta sitten ja vievät tietty aikaa, mutta esim. Kiinassa oli paljon pahemmat.

Muuten mainitaan rikollisuudesta, että kannattaa olla valppaana. Joo, no, joka paikassa kannattaa olla valppaana.

Vierailija
20/27 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun mielestä Helsinki on vaarallinen, toisten mielestä taas ei.