Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hoitaja, enkä aio irtisanoutua!

Vierailija
28.04.2022 |

En halua menettää työpaikkaani.Viihdyn työssäni hyvin.Työ on välillä kiireistä ja stressaavaa, mutta se kuuluu elämään.Joukkoirtisanoutumisessa ei ole järkeä!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään!
Eroan kohta liitosta, jos tällainen hulluus jatkuu!

Vierailija
2/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi pakottaa irtisanoutumaan, mutta itse aion noudattaa ammattiliiton ohjeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitten rikkuri jos kuuluu liittoon eikä irtisanoudu? Vaikuttaa kiristykseltä, irtisanoudu työstäsi tai saat fudut liitosta.

Vierailija
4/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kuulu liittoon, enkä tule kyllä liittymäänkään.

Vierailija
5/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos miettii että kumpi on itselle tärkeämpi, työpaikka ja palkka vai liitto niin valitsen työpaikan ja palkan.

Vierailija
6/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala rikkuriksi ainakaan.
Toivottavasti asiat sovitaan ilman irtisanoutumisia.

Vierailija
7/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni hoitaja ei tunnu tajuavan joukkoirtisanoutumisen pointtia.

Kukaan ei tule lopulta menettämään työpaikkaansa jos suurin osa hoitajista on valmis irtisanoutumaan.

Joukossa on voimaa mutta jos kaikki ajattelevat noin että eivät uskalla tehdä sitä niin pelotteesta ei tule tarpeeksi suurta.

Vierailija
8/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni hoitaja ei tunnu tajuavan joukkoirtisanoutumisen pointtia.
Kukaan ei tule lopulta menettämään työpaikkaansa jos suurin osa hoitajista on valmis irtisanoutumaan.
Joukossa on voimaa mutta jos kaikki ajattelevat noin että eivät uskalla tehdä sitä niin pelotteesta ei tule tarpeeksi suurta.

Aika iso riski otettavaksi jos se realisoituukin.

Vierailija
9/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos miettii että kumpi on itselle tärkeämpi, työpaikka ja palkka vai liitto niin valitsen työpaikan ja palkan.

No niinpä. Siksi kysymyskin että onko tuo fudut liitosta-uhkaus olemassa?

Vierailija
10/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen kouluttautuvani sairaanhoitajaksi ja olisi kiva kuulla työn hyviä puolia. Mikä saa sinut viihtymään työssäsi ja mitä työtä teet?

Vierailija
11/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajalakko on mennyt aivan älyttömyyksiin, asiallisesti  pitäisi hoitaa palkkajutut

eikä ruveta meuhkaamaan.

Jokaisella työ alalla on hyviä ja huonoja puolia,  ja palkassa parantamisen varaa.

Vierailija
12/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lähihoitaja enkä aio mäkään irtisanoutua. Mulla ei todellakaan ole taloudellisesti sellaiseen varaa. Se vaikuttaisi myös mun opiskeluihin koska pitää olla vähintään vuoden kestänyt työsuhde jos aikoo saada aikuiskoulutustukea. Opiskelen siis sairaanhoitajaksi monimuotona töiden ohessa ja opintovapaata pitää ottaa harjoittelujen takia. Lopussa sitten opintovapaata opparinkin takia niin saa rauhassa tehdä.

Vierailija
13/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenginpetturi. Kalastelet suuren yleisön irtopisteitä. Työmaalla tavataan.

Vierailija
14/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma valinta.

Vierailija
15/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saatkin arvostusta kun et ole rahanahne paskiainen

Vierailija
16/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt näkyy vähän valoakin. Onhan siellä hoitajien joukossa näköjään omilla aivoilla ajatteleviakin, eikä pelkästään joukkopsykoosissa olevia.

Vierailija
17/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajien palkka olisi aivan hyvä ja riittävä jos vain tukien määrää laskettaisiin, nyt kaikki vertailu tehdään siihen naapurin työttömään, joka pystyy ostamaan enemmän juustoa ja mehuja, vaikka asuu vielä 10 neliötä suuremmassa kämpässäkin, kuin itse ja tämä kyllä "sylettää".

Vierailija
18/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitajien palkka olisi aivan hyvä ja riittävä jos vain tukien määrää laskettaisiin, nyt kaikki vertailu tehdään siihen naapurin työttömään, joka pystyy ostamaan enemmän juustoa ja mehuja, vaikka asuu vielä 10 neliötä suuremmassa kämpässäkin, kuin itse ja tämä kyllä "sylettää".

Juuri näin, sitä eroa tulisi olla enemmän siihen jos ei käy töissä ja vastaavasti eroa tulisi olla vähemmän sinne ylöspäin, ei ole järkevää ettei jotain 1800 lähihoitajan palkkaa voi nostaa mutta joku attendon johtaja nostaa 2 miljoonaa vuodessa. Korkeita palkkoja lasketta niin ihmiset eivät valita pienestä palkastaan kun ero on pienempi.

Vierailija
19/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loimaan kassassa olen ollut jo useamman vuoden. Meidän osastolla en ole ainoa.
Syyt muut kuin nykyinen lakko, se selvennykseksi.

Vierailija
20/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap ja muut fiksut hoitajat!

Mitäs sitten kun hoitsu irtisanoutuu tehykiimoissaan ja sitten ei saakaan sitä takaisin 5000 palkalla, kuten nyt kuvittelee? Vaan on tullut soitettua joukkopsykoosissa suutansa ja joutuu hankalaksi tiedettynä tapauksena etsimään uutta työtä vähän kauempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme