Törkeitä hinnankorotuksia tulossa Nordeaan!
* Ilmoitus tilin ylityksestä sähköisesti: nyt: 0 , 1.8.2022 alkaen: 12 * Valuuttamääräinen, ulkomailta saapuva Nordea Payment -maksu tai maksumääräys alle 20 maksuissa: nyt: 0 , 1.8.2022 alkaen: 7 Ja monia, monia muita hinnankorotuksia.
Kommentit (57)
köyhät täällä taas vinkuu. Meillä varakkaille nordea on ylivoimaisesti paras pankki näistä suomalaisista.
Vierailija kirjoitti:
köyhät täällä taas vinkuu. Meillä varakkaille nordea on ylivoimaisesti paras pankki näistä suomalaisista.
Aha.
Paitsi että Nordea on muuten kaikista huonoin ja hirvein pankki, on se myös kallein
Hitto en saanut linkkiä auki.Mitkä kaikki maksut nousee.Nyt jo käyttötili maksu 4e.Mitä kaikea nostavat.
Nää kaikki korotukset on täysin marginaalisia. Onko mitään todellista?
No vaihda pankkia. Ihmeellistä ruikutusta. Ei kukaan pakota sinua olemaan Nordean asiakas.
Mihin pankkiin on entiset nordealaiset vaihtaneet ja oletteko tyytyväisiä, voitteko suositella?
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että Nordea on muuten kaikista huonoin ja hirvein pankki, on se myös kallein
Mulla Aktia oli selvästi kalliimpi, siks vaihdoin Nordeaan O_o
Minä onnistuin pääsemään älypuhelimellani toisen henkilön tilille aivan vahingossa, yrittäessäni kirjautua omalle tililleni. Säpsähdin kun tilin saldo näytti melkoisen paljon enemmän.
Kirjauduin vain äkkiä pois. Mutta näin hyvin toimii kaikki tällä pankilla.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä varakkaat ovat tarkkoja rahoistaan, palstan rikkaat tykkäävät maksaa ylihintaa kaikesta ja kerskuvat sillä.
Vierailija kirjoitti:
Minä onnistuin pääsemään älypuhelimellani toisen henkilön tilille aivan vahingossa, yrittäessäni kirjautua omalle tililleni. Säpsähdin kun tilin saldo näytti melkoisen paljon enemmän.
Kirjauduin vain äkkiä pois. Mutta näin hyvin toimii kaikki tällä pankilla.
Et ainakaan päätynyt mun tilille
Vierailija kirjoitti:
Huomasin että minulla oli joku outo saldohälytys Nordealla. Aina olivat veloittaneet siitä. Ärsyttää! Vielä vanhaan numeroon oli tullut viestit jota ei ole olemassakaan enää
Haluaisin lähteä tuun koko pankista, mutta minulla on vielä opintolainaa siellä.
Niin, no kannattaisiko ihan itse tarkistaa ne omat tiedot ja palvelut välillä ja poistaa tarpeettomat palvelut sekä päivittää yhteystiedot. Vai oletatko, että jonkun Nordean työntekijän pitäisi sinun puolestasi käydä aina poistamassa sellaiset palvelut, joista osaa kaukokatsomalla päätellä, ettet niitä enää halua, ja samalla aina tarkistaa vielä oma-aloitteisesti, oletko muuttanut puhelinnumeroasi sitten viime kerran? Ihan kaikki eiole iana niiden muiden vikaa. Jotain pitää vaivautua ihan itsekin tekemään ja huolehtimaan. Etenkin, kun on sinun rahoistasi kyse.
Vierailija kirjoitti:
Mihin pankkiin on entiset nordealaiset vaihtaneet ja oletteko tyytyväisiä, voitteko suositella?
Kaikki aina haukkuu Nordean ja kehuu vaihtaneensa, muttei kukaan uskalla kertoa, mihin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on sekin hienous ettei minun tilin edes pitäisi voida mennä miinukselle mutta silti näin on pariin otteeseen käynyt.
No ei kyllä sellaista tiliä olekaan, jota et miinukselle saisi, jos yli varojesi elelet ja kortilla maksat. Ne korttiostokset kun eivät todellakana lähde sieltä tililtä reaaliaikaisesti. Tai jos sinulla on esim. tilin sado muutamassa eurossa ja jonkun suoraveloituksen eräpäivä on tänään, totta hitossa se veloitetaan ja tilisi on miinuksella. Vai luuletko, että oiekasti on olemassa palvelu, jossa nollasaldoiselta tililtä ei esim. eräpäivänä laskua maksettaisi, vaan jätettäisiin maksamatta?
Jotenkin voisi kuvitella, että 2000-luvulla ihmisten elämä alkaisi olla yltäkylläisempää, mutta näköjään vaan köyhdytään kovaa vauhtia. Luulisi, että kaikenmaailman automatisaatiot LASKISIVAT KAIKEN HINTAA mutta ei. Revitään vielä enemmän köyhien persnahasta. Inhimillisyyttä ei ole.
Sijoitussalkku ja lainat Nordeassa. Kaikki palvelut olleet aina ilmaisia ja tulevat jatkossakin olemaan varainhoidosta päivittäisiin asioihin. Suora numero omalle pankki/sijoitusneuvojalle on aina käytössä - palvelu on aina erinomaista.
Jotenkin tuntuu että nämä Nordean maksunkorotukset ja "ongelmat" koskevat aina vain näitä joilla sijoitukset/säästöt/lainat Nordeassa on jotain 200ke tai alle?
Danskella on ollut nuo maksut jo aikoja. Pari kertaa mennyt tili miinukselle ja tullut laskua perästä. Ihan pimeää, miksi tuollaisesta pitää laskuttaa?? Aiheuttaako niin paljon töitä pankin henkilökunnalle? En usko.
Tyhmyydestä sakotetaan, tällä kertaa tilin ylityksen takia. Eihän nuo nyt ole kovin merkityksellisiä maksuja, koskaan ei varmaan ole tullut noin pientä valuuttamaksua ulkomailta.
Vierailija kirjoitti:
Sijoitussalkku ja lainat Nordeassa. Kaikki palvelut olleet aina ilmaisia ja tulevat jatkossakin olemaan varainhoidosta päivittäisiin asioihin. Suora numero omalle pankki/sijoitusneuvojalle on aina käytössä - palvelu on aina erinomaista.
Jotenkin tuntuu että nämä Nordean maksunkorotukset ja "ongelmat" koskevat aina vain näitä joilla sijoitukset/säästöt/lainat Nordeassa on jotain 200ke tai alle?
Köyhistä halutaan tehdä varattomia orjia. Ihana tulevaisuus odottaa.
Lainan siirto onnistuu helposti. Minä äänestin jaloillani jo vuosia sitten, enkä ole enää missään tekemisissä Nordean kanssa.