Miten kehtaatte pitää toppeja/puseroita jotka paljastaa rinnat puoliksi?
Kurkkasin pitkästä aikaa Rosanna Kuljun instaa, oli hammaslääkärissä päällään oli hyvin paljastava toppi. Jäin miettimään, että miten ihmiset kehtaa pitää noin paljastavaa yllään. Ja en nyt hauku, minä en vaan osaisi olla rinnat puolipaljaana missään, enkä varsinkaan hammaslääkärissä.
Kommentit (21)
helposti! kunhan se paita/toppi/tms. on mukava ja mulla on hyvä olo se päällä, niin sillai mä kehtaan. veikkaan, että rosanna sanois varmaan suht samaa.
Kauhean törkeää, kerrassaan! Pakottaa minut aina kääntymään ja hypnoottisesti tuijottamaan värähteleviä tissejä. Tekisi mieli puristaakin niitä.
T. Repe48
Pääministeri näytti mallia: paita pois, pelkkä takki riittää.
Ja kaulaan räikeä koru, että kaikki varmasti huomaa.
Vierailija kirjoitti:
helposti! kunhan se paita/toppi/tms. on mukava ja mulla on hyvä olo se päällä, niin sillai mä kehtaan. veikkaan, että rosanna sanois varmaan suht samaa.
Tiedäthän että jos jokin asia on julkisella paikalla näkyvissä, sitä saa katsella aivan vapaasti. En tajua miksi jotkut naiset valittavat miesten tuijotuksesta, vaikka itse kulkevat rinnat puoliksi esillä.
Vierailija kirjoitti:
Pääministeri näytti mallia: paita pois, pelkkä takki riittää.
Ja kaulaan räikeä koru, että kaikki varmasti huomaa.
No se Sannan asu ei kyllä paljastanut yhtään mitään, ollaan nyt rehellisiä. Kävin tuon Rosannan kurkkaan, en kehtaisi ja mielestäni ei ole asiallinen vaate arkeen. Toki saa käyttää mutta käyttäjästä ei tule fiksua vaikutelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan ylikaiken sanaa toppi. En siedä sitä.
No voi, voi. Älä tule sitten tähän toppi-ketjuun jossa puhutaan topeista, varsinkin avonaisesta topeista. Ja paljastamista topeista, kaikenlaisista topeista.
Siis tässä puhutaan topeista.
Kuinka kukaan pystyy pitää mitään muuta kuin pitkiä vaatteita, kaiken ihon peittäviä, koska on liian paljastavaa jos ihoo näkyy??
Niin halpaa. Normaali nainen ei esittele tissejänsä julkisesti. Eikä persaustaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitä piilotella luojan ( ja vähän lääkärin) luomaa.
Ja sitten vielä se, että jos on maksanut siitä paljon, niin sama esitelläkin.
Mun 11v lapsenlapsi, poika, kertoi että heidän luokan tytöt käyttää rintaliivejä. Minä ihmettelemään. Poika sanoi, ei niillä mitään rintoja vielä ole, pitävät siellä sukkia. Näin tuli mummille selväksi miksi nuoret kulkee nilkat paljaana. Ja mistä poika tiesi, eli tytöt on varmasti näyttäneet, et kato täällä on sukat.
Kun on julkkis pitää tehdä töitä huomion eteen. Kuten kulkea tissit esillä