Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisustustakat

Vierailija
27.04.2022 |

Nyt ovat kovasti muodissa amerikkalaisia manttelitakkoja matkivat sisustustakat. Tosi nolon näköisiä ne lilliputtitakat. Monet eivät ole edes metrin korkuisia. Jos sitä lattialistaa sieltä takan takaa ei ole vaivauduttu katkaisemaan, nököttää takka hassusti irti seinästä. Kamalaa olla vieraisilla, kun emäntä odottaa kehuja ja itse ei tiedä, mihin silmänsä panisi

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä sisustustakkaa. Siis miten se toimii. Onko siinä oikeaa tulta vai joku kuva? Pitääkö se liittää johonkin vai riittääkö, että pistää töpselin seinään?

Vierailija
2/8 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se muoti on jo aikansa elänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä sisustustakkaa. Siis miten se toimii. Onko siinä oikeaa tulta vai joku kuva? Pitääkö se liittää johonkin vai riittääkö, että pistää töpselin seinään?

Toimii sähköllä, liekkiefekti, ei voi paistaa makkaraa.

Vierailija
4/8 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kenelläkään nähnyt, on mennyt ohi tuo muoti jo kymmenen vuotta sitten.

Vierailija
5/8 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tykkäisin, mutta ihmettelen aina niiden takkojen kokoja. Mitä jollain minikokoisella takalla tekee, sen pitäisi olla ihan aidon kokoinen. Ja niiden minienkin hinnat on usein aika korkeita.

Vierailija
6/8 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä tekee, vai? No ainakin meidän minitakkamalli on ihan lämmitykseen tarkoitettu. Toimii siis samoin kuin mikä tahansa läpivirtaussähköpatteri, eli pöhistää kuumaa ilmaa vastusten läpi. Huone lämpiää kivasti. Talvella aivan ihana, kun haluaa saada nopeasti lisälämpöä, eikä ole mahdollista vetää oikeaa takkaa asuntoon. Ja samalla se on tuhat kertaa paremman näköinen kuin ne tavanomaiset sähköpatterit. 

Ihan on hintansa väärti mielestäni. Toki se sähköä syö niin kuin mikä tahansa sähköpatteri, että ei sitä lämmitysefektiä kannata koko ajan päällä pitää. Meillä oli pitkin syksyä pimeinä iltoina monesti se pelkkä liekkiefekti päällä. Kaunis valo, tuo tunnelmaa. 

Vierailija
7/8 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä väsyneenä luin ensin sisustuskakka. Amber Heard harrastaa sellaisia.

Vierailija
8/8 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tädin asunnossa on sellainen. Asunto rakennettu 80-luvulla. Tehty sellainen listoista kyhätty uloke, joka näyttää takalta.
Mitään sähköliekkejä tai muita hienouksia siinä ei ole. Vain sellainen seinästä ulos tuleva laatikko ja siinä takan reunuksella sitten jotain koriste-esineitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi