Mikä neuvoksi, kun vaihdevuodet veivät halut täysin?
Tätä menoa tulee pian avioero. Hormoneita ei suositella, kun aiemmin on ollut jalan veritulppa eikä muita oireita juuri ole. Gynekologi vain totesi tämän olevan tavallinen vaihdevuosioire, johon ei oikein ole hoitokeinoja.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Lähde matkalle naisporukassa sopivaan kohteeseen ja tee testi? Veikkaan että halut ovat tallella ja nousevat pintaan potenssiin kymmenen!
Hahhaha voi dorkuus jos himohormonit normaalin vanhenemisen myötä surkastuu olemattomiin, ei ne komeita ukkoja katselemalla herää, ei ole enää sellaisia hormonitasoja joilla niin sanotusti himottaa, ei hyvää päivää mikä siinä on niin vaikea tajuta. Lähinnä oksettaa ja yököttää ajatus sellaisesta, mitä ei enää halua. Ja ei se ole niin kauheaa, ettei tarvitse olla alapään vietävänä😁
Voi hyvän tähden! Olisiko asia ihan ok, kuten lääkäri yritti kauniisti esittää? Aika aikaansa kutakin! Sinä et ole enää lisääntymisikäinen, joten seksikään ei ole välttämätöntä!
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvän tähden! Olisiko asia ihan ok, kuten lääkäri yritti kauniisti esittää? Aika aikaansa kutakin! Sinä et ole enää lisääntymisikäinen, joten seksikään ei ole välttämätöntä!
Olen samaa mieltä.
Anna persettä ja lue et-lehteä kunnes mies on valmis.
Vierailija kirjoitti:
Anna persettä ja lue et-lehteä kunnes mies on valmis.
En anna ja et lehti on sontaa
Minulla on vaihdevuosilääkitys ja sen seurauksena meni halut. Minulla on ihana mies ja käy sääliksi etten tunne mitään haluja häntä kohtaan. Enää ei edes tee mieli masturboidakaan.
Mutta olen tehnyt sen päätöksen, että kun mieheni tekee mieli, niin en häntä omasta haluttomuudestani rankaise. Liukuvoiteita peliin ja menoksi. Hyvä vaimo antaa vaikkei aina niin itseään kiinnostaisi.