Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, kun olette kotona

Vierailija
27.04.2022 |

Oletteko vapaasti alasti kotona jos ei kylmyyden takia tarvitse pukea vai oletteko häveliäitä ja aina pitää olla jotain vaatetta päällä? Entä häiritseekö teitä jos miehenne käyskentelee alasti kotona kikuli heiluen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinmiten syksyllä ja talvella villapusero ja sukkikset.
Sinkku N53

Vierailija
2/18 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä, kun kikuli on 11cm erektiossa? Haittaako?
171cm ja 163kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

171cm ja 163kg

Ajattelepa hieman itsekin

Vierailija
4/18 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

171cm ja 163kg

Olet joko teini, tai peräkammarin poika. En tiedä kumpi. Jos olet keski-ikäinen, ja asut äitisi kanssa, niin lähde ulos, tapaa ihmisiä, muuta omillesi, ja hanki harrastus. Jos taas teini, niin ymmärtäähän tuon.

Vierailija
5/18 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudutteko kotona seksikkäästi, vaan onko se aina villasukat ja laamapaita?

Vierailija
6/18 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin nautin kun katson vaimoni käyskentelemässä ilman rihman kiertämää.

ap

Vierailija
7/18 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina alasti.
t. Tussu-Liisa

Vierailija
8/18 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä kun lapset on poissa kotoa, olemme hyvällä säällä molemmat alasti ulkona kotona/rannalla jossa ei muita käy . Mutta sisällä ollessa yleensä jotakin päällä.

Talvella vaatteet pysyy paremmin päällä, mutta tykkään liikuskella suht vähissä vaatteissa, niin mikään ei hiertää/purista/kutita tms

N40+

Vierailija
9/18 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole alasti kuin suihkussa ja seksissä. Miksi olisin? Vaatteet on kivoja.

N41

Vierailija
10/18 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

171cm ja 163kg

Olet joko teini, tai peräkammarin poika. En tiedä kumpi. Jos olet keski-ikäinen, ja asut äitisi kanssa, niin lähde ulos, tapaa ihmisiä, muuta omillesi, ja hanki harrastus. Jos taas teini, niin ymmärtäähän tuon.

Asun vanhempien kanssa. Olen yli 50v. Thai vaimoni asuu myös huoneessani.
11cm, 171cm ja 163kg

Vierailija
11/18 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimon ystävätär tulee noin kahdesti kuukaudessa kylään ja käyvät myös saunassa yleensä vaimonikanssa.

Sieltä kun sitten tulevat pois niin melkoisen niukkavaatetus molemmilla iltasella.
Kevyen lyhyt paituli eikä lainkaan pikkareita ja jos jotain noukkii lattialta ylös, niin monesti näkyy ihana kaunis pylly, että pimpan ihanuus.

Mutta vaimoani ei asia häritse vaikka minulla on vieraskin pimppa katsottavana.
Naisia taitaa asia lähinnä huvittaa kun toisilleen vain hymyilevät.

Vierailija
12/18 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimon ystävätär tulee noin kahdesti kuukaudessa kylään ja käyvät myös saunassa yleensä vaimonikanssa.
Sieltä kun sitten tulevat pois niin melkoisen niukkavaatetus molemmilla iltasella.
Kevyen lyhyt paituli eikä lainkaan pikkareita ja jos jotain noukkii lattialta ylös, niin monesti näkyy ihana kaunis pylly, että pimpan ihanuus.

Lesboilee kuiteski siellä saunassa. Ihan varmasti. Mee vaikka salaa kuunteleen.

Vierailija
13/18 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat helliä toisiaan vapaasti eikä tarvitse asiaa salata.
Molemmat ovat ihan heteroita eikä se tee miksikään muuksi vaikka osoittavat kiintymystä keskenään.

Vaimo sen otti kerran puheeksi hiukan varoen ja oli iloisen yllättynyt kun asia sopi minulle.
Kerroin hänelle, että olet niin ylivertainennainen kaikkiaan, että pelkästä hellyydestä sen suon.

Jotenkin vaimo ehdotti myös, että voisin joskus rakastella tätä ystävätärtä kun olen niin ymmärtäväinen.
Mutta kieltäydyin ja kuiskasin vaimon korvaan, että sinun pimppaasi parempaa ei ole.
Siinä tulikin sitten sellaiset kyydit, ettei nukuttu koko loppuyönä.

Vierailija
14/18 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun alasti, mutta kesäaamuisin saatan mennä keittiöön keittelee kahvia t-paita/toppi päällä ja pikkarit jalassa. Ne päällä sitten syön aamupalan ruokapöydän ääressä tai otan vain kahvikupin ja menen parvekkeelle nauttimaa aamuauringosta tai sohvalle kuuntelemaan aamu-uutiset. Puen sitten myöhemmin päivävaatteet ja rintaliivit.

Vierailija
15/18 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana ja ymmärtäväinen vaimo sinulla,meilläkin käy vaimoni sisko yökylässä,ja vähillä vaatteilla liikkuvat,tottakai vaimoni huomasi että silmäilen häntä,ja sanoi haluaisitko hyväillä siskoa,olihan hän ollut jo kuusi vuotta leskenä ja kuulemma haluaisi jo seksiä,siitä alkoi meidän kolmen ihana taival joka jatkuu tänäkin päivänä,kunnioitan ja rakastan vaimoani,ja meillä kaikilla on hyvä olla.

Vierailija
16/18 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joka päivä kotona pikkareissa, ja paituli yllä, mä nautin kun olen näin pukeutuneena....

Vierailija
17/18 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saavat helliä toisiaan vapaasti eikä tarvitse asiaa salata.
Molemmat ovat ihan heteroita eikä se tee miksikään muuksi vaikka osoittavat kiintymystä keskenään.
Vaimo sen otti kerran puheeksi hiukan varoen ja oli iloisen yllättynyt kun asia sopi minulle.
Kerroin hänelle, että olet niin ylivertainennainen kaikkiaan, että pelkästä hellyydestä sen suon.
Jotenkin vaimo ehdotti myös, että voisin joskus rakastella tätä ystävätärtä kun olen niin ymmärtäväinen.
Mutta kieltäydyin ja kuiskasin vaimon korvaan, että sinun pimppaasi parempaa ei ole.
Siinä tulikin sitten sellaiset kyydit, ettei nukuttu koko loppuyönä.

No ni. Heti tiesin taas oikein...god i'm good.

Vierailija
18/18 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana ja ymmärtäväinen vaimo sinulla,meilläkin käy vaimoni sisko yökylässä,ja vähillä vaatteilla liikkuvat,tottakai vaimoni huomasi että silmäilen häntä,ja sanoi haluaisitko hyväillä siskoa,olihan hän ollut jo kuusi vuotta leskenä ja kuulemma haluaisi jo seksiä,siitä alkoi meidän kolmen ihana taival joka jatkuu tänäkin päivänä,kunnioitan ja rakastan vaimoani,ja meillä kaikilla on hyvä olla.

Onneksi olkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan