Elon Muskin suosio on sukupuolisidonnaista
Kommentit (18)
Musk on liian insinööri ollakseen naisten suosiossa. Naisille pitäisi olla jotain aivotonta tunnehöttöä.
On ok olla pitämättä Elonista. Liian tunteeton asioiden suhteen.
Musk on niitä harvoja länsioligarkkeja, jotka uskaltaa näyttää naamaansa julkisuudessa.
Muskista on vaikea sanoa varmaksi että kuuluuko illuminaattiin vai ei. Jos nyt antaa Durhamille twitterin yksityisviestit, niin sitten ei kuulu. Muuten joutuu vieläkin epäilemään että onko kyseessä vain toivoa herättävää teatteria.
Koko ajan Elonilla kyllä naisiakin ympärillä pyörinyt.
Nytkin ihan hyvännäköinen gimma seuranaan...
Valta ja raha miehellä ovat kiihottavia naisten mielestä...
Amerikassa Elonia kutsutaan aikamme merkittävimmäksi yksittäiseksi henkilöksi.
Voivat "ryökäleet" olla oikeassakin.
Toisaalta: sosialistisessa Suomessa ei edes ole mahdollista yhden henkilön rikastua tuossa määrin, yhteiskunta niistäisi ja riistäisi suurimman osan häneltä pois, joten eihän tämä globaalisti ajateltuna mikään "fair game" ole... Ei todellakaan!
Only in America!
Aika kaukaa haettu väittämä taas.
Sama kuin jos minä väittäisin, että Sanna Marin suosio keskittyy vain naisäänestäjien keskuuteen.
Kyllä minä ainakin pidän Muskista ja siitä puolesta jonka hän näyttää itsestään julkisuudessa. Sitähän en tiedä millainen hän on yksityiselämässään.
n29
Ap on oikeassa. Siitä tykkää heterot, ei woket.
Minä en ees tiedä kuka se on, muuta kuin että nimi vilkkuu siellä täällä, varsinkin avaruusjutuissa. Ilmeisesti joku biljardööri jolla liikaa rahaa ja päähänpistoja.
En tiedä minkä maalainen on, minkä ikäinen on, mink näköinen on jne, ei vaan kiinnosta. Nimikin niin kummallinen ettei tiedä minkä maalainen.
Nainen olen.
Muskin seuraajat ovat kuin kultti. Rikas mies tekee mitä huvittaa ja jokaisesta uudesta jutusta netti räjähtää. Tämä on yksi niistä tapauksista joiden fanit tekevät itse henkilöstä epämielyttävän.
12: Elon Musk on lähtöisin Etelä-Afrikasta mutta tullut USA:han toteuttamaan amerikkalaisen unelmansa. Ja siinä myös onnistunut paremmin kuin kukaan muu.
Elämän tarkoitushan on se, että kenellä on eniten leluja kuollessaan...
Miten selität sen, että rikkaat eivät tykkää toisistaan? Muskista ei pidä Bezos eikä Thiel. Eivät kovin feminiinisiä henkilöitä.
Vierailija kirjoitti:
12: Elon Musk on lähtöisin Etelä-Afrikasta mutta tullut USA:han toteuttamaan amerikkalaisen unelmansa. Ja siinä myös onnistunut paremmin kuin kukaan muu.
Elämän tarkoitushan on se, että kenellä on eniten leluja kuollessaan...
Kultalusikka suussa syntyneenä sitä Amerikkalaista unelmaa on helppo mennä toteuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämän tarkoitushan on se, että kenellä on eniten leluja kuollessaan...Kultalusikka suussa syntyneenä sitä Amerikkalaista unelmaa on helppo mennä toteuttamaan.
Musk pisti kultalusikkansa töihin. Sanooko paypal mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miten selität sen, että rikkaat eivät tykkää toisistaan? Muskista ei pidä Bezos eikä Thiel. Eivät kovin feminiinisiä henkilöitä.
Bezos naisten suosiossa. Kyse on siitä paljonko naisten näkemyksiä arvostaa ja soveltaa.
Kyllä mä diggaan ja tunnen pari muutakin naista ketkä diggaa.