Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Häiriköivä pentu klo10, "nets, se on väärä/vanha", lopeta häirintäs,
27.04.2022 |
Sitäpaitsi naikkoselle tiedoksi,emme nyt juo etiopialaista vaan kolumbialaista, vai oliko meksikolaista.Pst. painu muualle huutelemaan ja häiriköimään. Häirintäsi etenee.Sitäpaitsi, menee http header kin selväkielisemä tai ei, stalkkaamisesi häirintöineen etenee.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mitä nyt taas tapahtuu?