Beata Leppilampea ärsyttää, kun ihmiset kommentoivat hänen hoikkuuttaan (vauva puoli vuotta). Olitko sinä silloin hoikka?
Minusta jo parissa kuukaudessa pystyy palautumaan normaaliin. Imetys todella vaikuttaa.
Kommentit (24)
Ensimmäisestä palauduin parissa kuukaudessa, kuopuksesta puolessa vuodessa. Molemmista tuli painoa 17-18 kg.
Vierailija kirjoitti:
Olin. Sain kuulla olevani anorektisen laiha. Ei se kivaa ollut.
Itsehän olin kuin "kuiviin imetty lestaperheen äiti". Kiitos vain sukulaisnaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Itse laihduin alipainoiseksi. Maitoa tuli aivan valtavasti, luovutinkin sitä.
Minäkin palauduin alle kuukaudessa, raskauksien aikana painoa tuli liki 30 kg, joka suli pois ihan silmissä eikä ainuttakaan raskausarpea tai venymää jäänyt. Maitoa tuli vain tarpeeseen, minua pyydettiin lypsämään, jotta keskoset olisivat saanee maitoani, mutta lypsäminen ei minulla toiminut. Lääkäri sanoi, että minun maitoni oli ”ternimaitoa” koko ajan, imetin 13 kk kumpaakin ja molemmat olivat pulskia, mutta ei lainkaan löllyvää heissä ollut. Nyt hoikkia 40-vuotiaita.
Suuret on murheet nykymaailmassa! Ja joo, painoin saman verran synnytyksen jälkeen kuin ennen raskautta, nyt valitettavasti alipainon puolella koska olen masentunut :(