Kehukaa mua. Tapetoin ja sisustin uudelleen vierashuoneen
Siitä tuli kiva :) Tapetti oli aika vaikea laitettava kun oli hurjan ohutta mutta hyvin se meni, vähän jossain nurjassa ryppyä mutta ei kukaan huomaa. Se on ollut kauan kesken, seinät pelkällä levyllä ja listat laittamatta. Ens viikonloppuna mies laittaa nekin paikoilleen.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Hienoa!
Niin on😀 ap
Jee, hyvä ap! Millaisen tapetin laitoit?
Vierailija kirjoitti:
Jee, hyvä ap! Millaisen tapetin laitoit?
Pihlgren&Ritola Kirsikkapuu
Hyvä sä! Mäkin maalasin eteisen paneeliseinät uudestaan ja uusin koko eteisen säilytysratkaisut. Vielä tarvis maalatut listat kiinnittää ja ostaa joku uusi kiva valaisin. Sitten voikin siirtyä ulkopuuhiin, kun kevät tulee. :)
Mahtavaa, arvostan!
Uskon että tuli kaunis seinä ja nyt voit ilola katsella sitä, kun olet itse sen saanut aikaiseksi. 👍
Vierailija kirjoitti:
Mutta listoja et saa paikoilleen?
On sovittu että mies laittaa ne, on parempi tuollaisessa hommassa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sä! Mäkin maalasin eteisen paneeliseinät uudestaan ja uusin koko eteisen säilytysratkaisut. Vielä tarvis maalatut listat kiinnittää ja ostaa joku uusi kiva valaisin. Sitten voikin siirtyä ulkopuuhiin, kun kevät tulee. :)
Valaisimien valitseminen on kivaa! Maalillakin saa isoja muutoksia aikaan, maalasin muutama vuosi sitten eteisen ja olkkarin lattiat ja kyllä ilme muuttui. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa, arvostan!
Uskon että tuli kaunis seinä ja nyt voit ilola katsella sitä, kun olet itse sen saanut aikaiseksi. 👍
Joo, olen kyllä tyytyväinen :)
Ap
Oletpas sinä aikaansaapa ja kätevä! Voi että!
Kunpa minäkin olisin noin lahjakas ja taitava kuin sinä.
Kyllä sietäisit saada mitalin uroteostasi.
Ja tuo tapettikin on niin tyylikäs että! Sinäkin olet varmasti kaunis ja tyylikäs?
Jos laittaisit kuvia niin kehuisin vieläkin enemmän.
Mahtavaa! Osasit ja et tarvinnut ammatti apua. Minä ole peukalo keskellä kämmentä remontti homissa.Joten joudun kaikessa pyytää apua ja maksaa palkan. Lisäksi olen autoton ja ajokortiton. Joten tarviin myös välillä auto apua ja se ei ilmasta ole. Joten kunnioitan niitä joilla on oman käden taidot!Tääsä tehnyt pidemän aikaa olen viennyt astioita, vaateita,eli käyttö kelpoista materiaalia 5 km. matkan jalkapatikalla ja kantaen Vidaan. Säästäen metrolipun rahan. Nyt sit särkee käsi kaulasta ranteeseen asti.Kipugeliä, panadolia.Todella käsi särkee! Palkkani kivut että kierätän.Itkisikö vai nauraisko? Jäi vapuksi ikkunat sitten pesemättä ja verhot vaihtamatta. Mutta elämää!
Vierailija kirjoitti:
Oletpas sinä aikaansaapa ja kätevä! Voi että!
Kunpa minäkin olisin noin lahjakas ja taitava kuin sinä.
Kyllä sietäisit saada mitalin uroteostasi.
Ja tuo tapettikin on niin tyylikäs että! Sinäkin olet varmasti kaunis ja tyylikäs?
Jos laittaisit kuvia niin kehuisin vieläkin enemmän.
Pyysin kehuja, en vittuilua😁
Ap
tia.a69 kirjoitti:
Mahtavaa! Osasit ja et tarvinnut ammatti apua. Minä ole peukalo keskellä kämmentä remontti homissa.Joten joudun kaikessa pyytää apua ja maksaa palkan. Lisäksi olen autoton ja ajokortiton. Joten tarviin myös välillä auto apua ja se ei ilmasta ole. Joten kunnioitan niitä joilla on oman käden taidot!Tääsä tehnyt pidemän aikaa olen viennyt astioita, vaateita,eli käyttö kelpoista materiaalia 5 km. matkan jalkapatikalla ja kantaen Vidaan. Säästäen metrolipun rahan. Nyt sit särkee käsi kaulasta ranteeseen asti.Kipugeliä, panadolia.Todella käsi särkee! Palkkani kivut että kierätän.Itkisikö vai nauraisko? Jäi vapuksi ikkunat sitten pesemättä ja verhot vaihtamatta. Mutta elämää!
Ikkunat kannattaakin pestä vasta kun mänty on kukkinut, sitten alkukesästä, on muuten taas keltaisenaan siitepölystä puhtaat ikkunat! Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, olet kätevä käsistäsi.
Kiitos! Ap
saako tulla vieraisiin