Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alapäässä pieniä "reikiä".. Ei satu eikä kutise. Olenko saanut kumppaniltani seksitaudin?

Vierailija
26.04.2022 |

Olen 41-vuotias nainen, parisuhdetta takana 3 vuotta. Sitä ennen olin lähes 20 vuotta saman miehen kanssa, jonka aikana kolme lasta ja raskauksien takia tutkittu sukupuolitautien mahdollisuus - viimeisin negatiivinen tulos vuodelta 2016. Entinen mieheni ei takuulla pettänyt minua tai minä häntä, joten sieltä ei ole tullut sukupuolitaututartuntaa, jos tämä sellainen on.

Huomasin nimittäin eilen pari pallukkaa ulkosynnyttimissäni suihkukäynnillä. Niissä oli pienet mustat "päät", eli jotain oli tainnut tulla ulos niistä? Nyt niitä on pari enemmän, eivät ole rykelmissä tai kukkakaalimaisia. Alapää ei kutise, kuumota tai haise, vuotoa ei ole.

Olenko voinut saada nykyiseltä kumppaniltani jonkun seksitaudin? Hän sanoo käyneensä testeissä ennen suhdettamme ja että oli puhtaat. Minä en ole häntä pettänyt. Toivon todella ettei hänkään minua. Mutta MITÄ tämä on?

Eli muutamia millin-parin kokoisia kohoumia, joissa on tumma piste päässä. Herpes? Ei kutise eikä kivele? Syfilis? Eivät ole isoja.

Liittyykö lähestyviin vaihdevuosiin?

Olen varaamassa lääkäriä, mutta ennen kun saan ajan, olisi kiva kuulla veikkauksia..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondylooma kaikkein todennäköisin, jos olisi kipeitä avohaavoja niin herpes.

Vierailija
2/4 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole isolla todennäköisyydellä seksitauti, vaan tukkeutuneita rauhasia. Ittelläni näitä myös nivusissa yhdessä kohdassa - lääkäri todennut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole isolla todennäköisyydellä seksitauti, vaan tukkeutuneita rauhasia. Ittelläni näitä myös nivusissa yhdessä kohdassa - lääkäri todennut.

Miten pitkään nämä vaivasivat ja mistä johtui? Mitä niille tehtiin?

Vierailija
4/4 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkään nämä vaivasivat ja mistä johtui? Mitä niille tehtiin?

Jos hankautuvat tai esim. vaatteiden sauma painaa, saattavat äityä kipeiksikin. Tällöin olen saanut antibioottivoidetta ja tarvittaessa lääkäri tyhjentää tukoksen.

Normaalitilanteessa haittaa ei ole, muistelisin että joitakin vuosia näitä on ollut. Kuorin ihon pintaa varovasti, pidän puhtaana ja vältän ärsytystä. Joskus olen varovasti puristanut tyhjäksi, mutta tämä saattaa ärsyttää ihoa.