Miten voisin estää, että käytävällä olevan pyöräkellarin ovea ei avata vaan ihmiset menisivät ulkokautta?
Mitä keinoja on estää tuon käytävällä olevan oven käyttö? Hyvin pääsisi ulkokautta sinne, mutta hyväkkäät menevät tuosta sisäovesta ilman mitään syytä.
Kommentit (66)
FU Karen kirjoitti:
Naiset on juuri tuollaisia mielivaltaisia Kareneita, ovat aina estämässä ja rajoittamassa muiden elämää ilman mitään järkevää syytä, vain siksi että saavat kontrolloida ja hyppyyttää muita mielivaltaisesti!!
Minä taas uskon, että ap on mies, joko autistinen tai lievästi kehitysvammainen.
Vierailija kirjoitti:
Milloin saan vastauksen?
AP
Olet saanut jo monesti sen oikean vastauksen, eli et mitenkään. Jos siitä on jotain oikeaa haittaa niin ota yhteys isännöitsijään.
43: jatkaa
Ikähaarukka 16 -30 vuotta.
Anoppi hei, olin tosissani kun ehdotin sinulle hoitoon hakeutumista. Olen vain huolissani ja niin on poikasikin!
Jos järkeviä syitä haluaa keksiä niin pyörien kuljettamisen sisäoven kautta varmaan voisi saada kielletyksi.
Virkkaa naapureille köysitikkaita että saa kuljettua ikkunan kautta ?
Vierailija kirjoitti:
Jos järkeviä syitä haluaa keksiä niin pyörien kuljettamisen sisäoven kautta varmaan voisi saada kielletyksi.
Minä oletan, että pyörät ajetaan ulkokautta, mutta asuntoihin kulku sisäovesta, mistä ap jankkaa. Ainakin meillä sisäkautta pyörän kuskaaminen varastoon hankalampaa.
Miksi en saa asiallista vastausta, miten estän pyöräkellariin pääsyn tuon oven kautta? Ei sen tarvitse merkata oven lukitsemista tms. Mutta jotain, mikä estää käyttämästä tuota reittiä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Miksi en saa asiallista vastausta, miten estän pyöräkellariin pääsyn tuon oven kautta? Ei sen tarvitse merkata oven lukitsemista tms. Mutta jotain, mikä estää käyttämästä tuota reittiä.
AP
koska vaatimuksesi ei ole asiallinen.
Mies varmaan karkailee sitä kautta baariin, tai sitten on naapurin kanssa jotain riitaa ja haluaa vaan aiheuttaa pahaa naapurille.
"Kun mun rattaat ei mahdu siitäoviaukosta ja naapurin Liisan rattaat mahtuu, ei ole reilua että minä joudun kiertämään"
No sanonyt hyvä ihminen miksi sä haluat estää sen....kuinka paljon näitä kummallisuuksia maailmaan mahtuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa, näinkin paska juttu saa tollot kommentoimaan touhuissaan.
Sinut mukaanlukien
Sinuun ainakin kolahti, hyvä että rakki älähti.
😂
Miten muuten olisin voinut hoksauttaa teitä tolloja kuin kirjoittamalla ajatukseni ulos, kantaa en kuitenkaan ottanut.
Miksi et kerro syytä.Kertomattomuutesi kertoo taas sen että et juokse ihan täysillä.
Onko ap sama munsalan kansallispuvun jankkaaja?
Vierailija kirjoitti:
AP
Kyllä se lukkoon pitää laittaa, tai liimata kiinni. Et muulla tavoin voi estää pyöräkellariin pääsyä tuon oven kautta.
Vierailija kirjoitti:
Naulaa se umpeen
Se on varmaankin metallinen palo-ovi. Joutus hitsaamaan muutaman pisteen.
Vierailija kirjoitti:
No sanonyt hyvä ihminen miksi sä haluat estää sen....kuinka paljon näitä kummallisuuksia maailmaan mahtuu...
Narahtaa ja naukasee avattaessa ja paukahtaa kun sulkeutuu.
Naiset on juuri tuollaisia mielivaltaisia Kareneita, ovat aina estämässä ja rajoittamassa muiden elämää ilman mitään järkevää syytä, vain siksi että saavat kontrolloida ja hyppyyttää muita mielivaltaisesti!!