Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka tärkeää sinulle on seksuaalisessa mielessä miehen ns. sixpäkki? Onko kokemusta miehestä jolla on?

Vierailija
26.04.2022 |

Niin

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kokemusta on, mutta ei se kyllä mua kiihota kun sellaisen ostaa joka perjantai.

Vierailija
2/22 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on, mutta en koe sitä tärkeäksi. Seksissä merkkaavat muut asiat kuin vatsan muoto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin. Ensin juuaan se sikspäkki, sitten pannaan.

Vierailija
4/22 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikas ja raskas mies kiihottaa enemmän kun hoikka sixpäkkimies

Vierailija
5/22 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta, parinkymmenen vuoden takaa. Painoluokkaurheilijan kanssa seurustelu oli tuskaa (orjallinen ruokavalio), ja olihan se kova halaillakin.

Vierailija
6/22 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtään. En muutenkaan pidä mistään näkyvistä muskeleista.

Vierailija
7/22 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton NO-NO. Minun silmääni näyttää vastenmieliseltä. Armeija-aikana miehelläni oli kauhea 6_pack,onneksi ei enää.

Vierailija
8/22 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litteä vatsa on tärkeä, mutta mitään tosi selkeästi erottuvaa sikspäkkiä ei tarvi olla.

Vierailija
9/22 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kuinka tärkeää kumppanillesi on että, sinulla on jotain korvien välissä? No eipä näköjään kovinkaan tärkeää. Niin.

Vierailija
10/22 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tykkää muhkummista.

Vierailija
11/22 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exällä oli nuorena. Oli se tärkeää.

Vierailija
12/22 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sellainen kiihottaa.

Vierailija
13/22 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla. Urheilullinen olemus vetää puoleensa mutta saa olla vatsaakin.

Vierailija
14/22 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ei ole ikinä ollut näkyviä vatsalihaksia, päin vastoin, aina ollut vähän masua vaikka normaalipainoinen onkin. Minua ei haittaa, pehmeys on suloista ja viehättävää, kunhan sitä ei ole liikaa ja itse on sinut sen kanssa.

Minulla on oma "päkkini", jotka riittää oikein hyvin. :)

Vierailija
15/22 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. En kiihotu sen kummemmin. Mies tykkäsi pilailla ja esitellä lihaksiaan. Ihan yhtä hyvää seksiä oli silloin kuin myöhemminkin kun sixpäkki katosi

Vierailija
16/22 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muut asiat merkkaavat enemmän. Mutta täytyy tunnustaa, että en ole koskaan viehättynyt näkyvästä sixpackista. Ei sillä, että iso ylipainokaan viehättävää olisi, mutta jonkin verran rasvaa mielestäni on hyvä olla. En oikein tiedä miksi, se vain jotenkin näyttää terveemmältä... Ehkä joku alkukantainen vietti sanoo, että pitää olla vähän vararavintoa pahan päivän varalle?

Vierailija
17/22 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

* peilailla

Vierailija
18/22 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei silleen tärkee, miehelläni on ja on ollut olematta suhteemme aikana. mutta kyllä se timmin vatsan katseleminen kiihottaa aivan helvetisti. Mutta ukko kiihottaa ilmankin, sillonkun on painavampi ilman siksaria niin isommat käsivarret ja olkapäät taas kiihottaa

vaikee valita mutta mun poikaystävä on aivan helvetin kuumis

Vierailija
19/22 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kuinka tärkeää kumppanillesi on että, sinulla on jotain korvien välissä? No eipä näköjään kovinkaan tärkeää. Niin.

Lähdettäiskö siitä, että kumppanin korvien välin täytyy ymmärtää, miten hieno biisi on Lea Lavenin tulkinta kappaleesta "Niin"?

Vierailija
20/22 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä on tietty kiva katsella (mun tapauksessa kyseessä hoikka mies, ei mikään himotreenaaja salihirmu), mutta kyllä se muu viettelytekniikka ja sänkyakrobatian hallinta tärkeämpää kuin se sixpack.