Kuinka tärkeää sinulle on seksuaalisessa mielessä miehen ns. sixpäkki? Onko kokemusta miehestä jolla on?
Kommentit (22)
Mun miehellä on, mutta en koe sitä tärkeäksi. Seksissä merkkaavat muut asiat kuin vatsan muoto.
On kokemusta, parinkymmenen vuoden takaa. Painoluokkaurheilijan kanssa seurustelu oli tuskaa (orjallinen ruokavalio), ja olihan se kova halaillakin.
Ehdoton NO-NO. Minun silmääni näyttää vastenmieliseltä. Armeija-aikana miehelläni oli kauhea 6_pack,onneksi ei enää.
Litteä vatsa on tärkeä, mutta mitään tosi selkeästi erottuvaa sikspäkkiä ei tarvi olla.
Niin. Kuinka tärkeää kumppanillesi on että, sinulla on jotain korvien välissä? No eipä näköjään kovinkaan tärkeää. Niin.
Ei tarvitse olla. Urheilullinen olemus vetää puoleensa mutta saa olla vatsaakin.
Miehelläni ei ole ikinä ollut näkyviä vatsalihaksia, päin vastoin, aina ollut vähän masua vaikka normaalipainoinen onkin. Minua ei haittaa, pehmeys on suloista ja viehättävää, kunhan sitä ei ole liikaa ja itse on sinut sen kanssa.
Minulla on oma "päkkini", jotka riittää oikein hyvin. :)
On kokemusta. En kiihotu sen kummemmin. Mies tykkäsi pilailla ja esitellä lihaksiaan. Ihan yhtä hyvää seksiä oli silloin kuin myöhemminkin kun sixpäkki katosi
Kyllä muut asiat merkkaavat enemmän. Mutta täytyy tunnustaa, että en ole koskaan viehättynyt näkyvästä sixpackista. Ei sillä, että iso ylipainokaan viehättävää olisi, mutta jonkin verran rasvaa mielestäni on hyvä olla. En oikein tiedä miksi, se vain jotenkin näyttää terveemmältä... Ehkä joku alkukantainen vietti sanoo, että pitää olla vähän vararavintoa pahan päivän varalle?
ei silleen tärkee, miehelläni on ja on ollut olematta suhteemme aikana. mutta kyllä se timmin vatsan katseleminen kiihottaa aivan helvetisti. Mutta ukko kiihottaa ilmankin, sillonkun on painavampi ilman siksaria niin isommat käsivarret ja olkapäät taas kiihottaa
vaikee valita mutta mun poikaystävä on aivan helvetin kuumis
Vierailija kirjoitti:
Niin. Kuinka tärkeää kumppanillesi on että, sinulla on jotain korvien välissä? No eipä näköjään kovinkaan tärkeää. Niin.
Lähdettäiskö siitä, että kumppanin korvien välin täytyy ymmärtää, miten hieno biisi on Lea Lavenin tulkinta kappaleesta "Niin"?
No sitä on tietty kiva katsella (mun tapauksessa kyseessä hoikka mies, ei mikään himotreenaaja salihirmu), mutta kyllä se muu viettelytekniikka ja sänkyakrobatian hallinta tärkeämpää kuin se sixpack.
Joo, kokemusta on, mutta ei se kyllä mua kiihota kun sellaisen ostaa joka perjantai.