Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen oman anaalin halut..

juha88
26.04.2022 |

Kuinkas moni mies tykkää leikkiä omalla perse reiällään? Minä ainakin, aivan mahtavaa kun toisinaan perseen himot herää ja on ihan pakko ratsastaa itsensä dildolla orgasmiin.. Joskus vielä toteutan haaveeni ja kokeilen aitoa.. Mitä saunailloissa tuttujen kanssa jutellut niin taitaa olla aika yleistä..=)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksena kiihottaa kovasti, mutten ole siitä oikein saanut kiksejä omissa leikeissä rnkä myöskään puolison kanssa. Kyllähän kiihotin tai tappi pyllyssä voimistavat orgasmia, mutta en ole onnistunut eturauhasta hieromaan niin että se gutaa tekisi.

Vierailija
2/3 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaisi kyllä panna jotain nuorta homopoikaa perseeseen ja antaa kullia imettäväksi. Omaan reikään en halua mitään. En sitten tiedä, pystyisikö oikeasti tätä toteuttamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuota tullut kokeiltua. Ei taida sopia minulle. Sormi tai porkkana ei ole tuntunut hyvältä vaan kivulloiselta. Olen varmaankin sellainen yksilö, joka ei osaa mitenkään nauttia peppuseksistä. En ole kokskaan halunnut sitä vaimoltakaan, siis panna kakkoseen. Vaimo itse ei missään tapauksessa halua, että häntä pantaisiin kakkoseen. Vain kielen lipaisu pepussa tuntuu hyvältä, sitä sain entiseltä tyttöystävältä 90-luvulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän