Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion hankkia kumppanin toiselta puolelta Suomea minimoidakseni sukusiittoisuustason jälkeläisissämme

Vierailija
25.04.2022 |

Asun nyt Helsingissä ja matkustan Lappiin hankkimaan vaimon, jonka kanssa hankimme lapsia. Järkevämpää ettei ihan sieltä omalta kylältä sitä puolisoa etsi.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiselta puolelta maapalloahan sinun pitäisi siinä tapauksessa puoliso hankkia. Vaikka Uuden-Seelannin alkuperäisväestön edustaja.

Helsingistä löytyy kyllä niitäkin. Jos ei nyt välttämättä NZ-aboja, mutta kuitenkin.

Vierailija
22/38 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on niin pieni alue, että kaikki alkaa olla keskenään ristiin naituja. Sen huomaa jo korkealta avaruudesta, mutta viimeistään siinä vaiheessa kun suomalainen sanoo jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/38 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tässä just selasin joulureseptejä ja tajusin, miten monelta eri taholta meidän sukulaisemme ovat kotoisin. Noista perinneruuista sen näkee.

Paljasjalkainen helsinkiläispariskunta ollaan, mutta meidän vanhemmistamme vain yksi on hesalainen.

Vierailija
25/38 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tässä just selasin joulureseptejä ja tajusin, miten monelta eri taholta meidän sukulaisemme ovat kotoisin. Noista perinneruuista sen näkee.

Paljasjalkainen helsinkiläispariskunta ollaan, mutta meidän vanhemmistamme vain yksi on hesalainen.

Miksi selaat joulureseptejä keskellä kevättä?

Vierailija
26/38 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä alentuisit tekemään lapsia suomalaisen kanssa?

Vierailija
27/38 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti idea toimii. Mulla on tuttava, koko ikänsä pk-seudulla asunut, samoin häen vanhempansa. Haki sitten puolison Lapista, Ensimmäinen lapsi ehti 4kk ikään kun selvisi, että hänellä on erittäin vakava perinnöllinen, käytännössä vain Pohjois-Suomessa esiintyvä kehitysvamma. Ei ikinä puhu, kävele, syö tms itse. Perinöllisyydet selvitettiin sitten vähän tarkemmin ja selvisi, että ovat pikkuserkuksia, kummallakin 25% mahdollisuus jatkaa tätä geeniä eteenpäin. Ja kun osuivat yksiin, todnenäköisyys sitten samantien tuplaantui.

Vierailija
28/38 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tän takia mä hain ukon jenkeistä

Vierailija
29/38 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti idea toimii. Mulla on tuttava, koko ikänsä pk-seudulla asunut, samoin häen vanhempansa. Haki sitten puolison Lapista, Ensimmäinen lapsi ehti 4kk ikään kun selvisi, että hänellä on erittäin vakava perinnöllinen, käytännössä vain Pohjois-Suomessa esiintyvä kehitysvamma. Ei ikinä puhu, kävele, syö tms itse. Perinöllisyydet selvitettiin sitten vähän tarkemmin ja selvisi, että ovat pikkuserkuksia, kummallakin 25% mahdollisuus jatkaa tätä geeniä eteenpäin. Ja kun osuivat yksiin, todnenäköisyys sitten samantien tuplaantui.

Sallan tauti?

Vierailija
30/38 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos serkusavioliitot olisivat haitallisia, ne olisivat kiellettyjä???

Vierailija
31/38 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae Norjasta tai Tanskasta vaaleata miestä.

Vierailija
32/38 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän suvussa mennään vain serkusten kanssa naimisiin.

Sama meillä. Olemme mieheni kanssa 7. serkut. Hänen sukunsa on Taskasta, minun isoäitini Italiasta, mutta niin vain turkulainen minä ja vaasalainen mieheni huomasimme olevamme läheistä sukua.

Vierailija
33/38 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi selaat joulureseptejä keskellä kevättä?

Koska kävin läpi kaikki reseptit ja valtaosa säästettävistä reseptistä oli juurikin joulureseptejä, kun niitä on oikeasti käytettykin.

Vierailija
34/38 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän suvussa mennään vain serkusten kanssa naimisiin.

Sama meillä. Olemme mieheni kanssa 7. serkut. Hänen sukunsa on Taskasta, minun isoäitini Italiasta, mutta niin vain turkulainen minä ja vaasalainen mieheni huomasimme olevamme läheistä sukua.

Miten voitte huomata?

Vierailija
35/38 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/38 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no minä olen länsi-itä-pohjois-etelä -sekoitus. Olen oudon näköinen, mutta esim. allergioita ei ole.

Melkein sama, paitsi on allergiaa ja perinnöllisiä sairauksia sieltä sun täältä samassa paketissa.

Vierailija
37/38 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/38 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä