IL: "Uusi kova korona-aalto vielä toukokuussa? Näin moni on jo arviolta sairastanut taudin"
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/9088555b-9931-4970-8a83-ea34c…
Kohta se on otettava jo neljäs rokote :D
"THL pohtii pian, laajennetaanko neljänsien koronarokotteiden suosituksia"
Mitä ajatuksia herättää? Ei itse enää yhtään jaksaisi koko koronaa...
Kommentit (36)
Ehkäisemästä tautia? Mitä ihmettä?
Sitten tulee.
Kuten jo asiantuntijatkin ovat todenneet, rajoitusten hinta alkaa olla liian kova suhteessa riskeihin.
T. Koronatoipilas
Mitä sen on väliä kuinka moni on jo sairastanut koronan kun tähän sairastuu uudelleen ja uudelleen vaikka varianttikaan ei vaihtuisi?
Vierailija kirjoitti:
0 naamavaippaa
0 kokeellista piikkiä
0 typerää testiä
100% terve
Työpaikalla on muilla 3 kokeellista piikkiä. Vaippojen suhteen outo logiikka eli tauolla ovat pienessä tilassa ilman vaippaa ja tauon jälkeen psykoosissa vaipat takaisin naamaan. Yksi sairastui kolmannesta piikistä niin että oli saikulla muutaman päivän, kahdella oli flunssaoireita parisen viikkoa, yksi testaa itseään paniikissa joka päivä kotitestillä, yksi vanhempi haaska raportoi meille joka päivä tartunnat ja että miksi saa ihmiset olla vapaina vaikka on pahin tilanne koskaan. Kahdella muulla on todennettu koronasairastuminen jo takana.
Minä kuitenkin olen joukossa kusipää, joka tulee kuolemaan kohta ja tappaa ihmiset ympäriltää levittämällä, koska ei ole piikkejä ja naamavaippaa. Tässä nyt odottelen koko ajan kuolemaa. Olen odottanut kohta puoli vuotta ainakin töissä ja sitä ennen parisen vuotta suunnilleen. Mitään muuta en ole tehnyt kun ottanut etäisyyttä ihmisiin eli pari kolme metriä ainakin kun on mahdollista enkä oleskele vieressä kuin sekunteja kerrallaan.
Olen paha ihminen.
Et sinä paha ole, olet vain yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
0 naamavaippaa
0 kokeellista piikkiä
0 typerää testiä
100% terve
Työpaikalla on muilla 3 kokeellista piikkiä. Vaippojen suhteen outo logiikka eli tauolla ovat pienessä tilassa ilman vaippaa ja tauon jälkeen psykoosissa vaipat takaisin naamaan. Yksi sairastui kolmannesta piikistä niin että oli saikulla muutaman päivän, kahdella oli flunssaoireita parisen viikkoa, yksi testaa itseään paniikissa joka päivä kotitestillä, yksi vanhempi haaska raportoi meille joka päivä tartunnat ja että miksi saa ihmiset olla vapaina vaikka on pahin tilanne koskaan. Kahdella muulla on todennettu koronasairastuminen jo takana.
Minä kuitenkin olen joukossa kusipää, joka tulee kuolemaan kohta ja tappaa ihmiset ympäriltää levittämällä, koska ei ole piikkejä ja naamavaippaa. Tässä nyt odottelen koko ajan kuolemaa. Olen odottanut kohta puoli vuotta ainakin töissä ja sitä ennen parisen vuotta suunnilleen. Mitään muuta en ole tehnyt kun ottanut etäisyyttä ihmisiin eli pari kolme metriä ainakin kun on mahdollista enkä oleskele vieressä kuin sekunteja kerrallaan.
Olen paha ihminen.
Paha et välttämättä ole, mutta tyhmä ja vietävissä, etkä ainakaan ymmärrä tilastoista yhtään mitään, kuten ei muutkaan sinun tavallasi ajattelevat.
Ja jos oikeasti ymmärrät, niin sitten olet paha, koska käytökselläsi osoitat ettei heikompien elämällä ole sinulle väliä.
Niin tai näin, mitään ihailtavaa tuossa toiminnassasi ei ole.
Parin viikon päästä taas räjähtää. Nyt kannattaisi tukahdutella niin saataisiin elää rauhassa kesällä!
Legendaarista settiä jo vuodesta 2020!
Uskokaa tai älkää niin rajoitukset tekee vielä paluun tänä vuonna ja lisää samaa rokotetta annetaa ihmisille 😀 Tämän viestin saa ottaa talteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Piikitetyt sairastaa ja kuolee. Olihan tämä tiedossa, että juuri näin käy. Injektoimattomana, korona-flunssan sairastaneena ei yhtään huoleta. Olen tässä viime kuukausina altistunut monta kertaa, ei ole tarttunut. Piikitetyt ympärillä sairastaa, osa joutuu sairaalaan, yksi kolmesti töötätty oli teholla, yksi kuoli. Sellaista se nyt on.
Älä valehtele, ihan noin tyhmä ei tarvitse olla.
Valtaosa nyt kuolevista on rokottamattomia mutta hyvä niin.
Annetaan evoluution hoitaa kelvoton aines pois.
Kyllä valtaosa on vanhoja, monisairaita täysrokotettuja.
Hepä eivät sitten kuolleet nimenomaisesti koronaan, kuten kaikki 55 vuotiaat ja nuoremmat, jotka olivat rokottamattomia miehiä. Eivät olleet vanhoja tai sairaita nämä urhot, ainoastaan tyhmiä.
Vai väitätkö, että he kuolivat fitutukseen?
Sulla ei tuo logiika näy yhtään kehittyvän.
Sanoin teille yli vuosi sitten, että pandemiat riehuvat jopa 4-5 vuotta. Te potsit alapeukutitte.
Tytön parikymppinen ystävä sai tartunnan. Kuume jysähti ihan pilviin ja meni päivä päivältä huonommaksi, vaikka söi lääkkeitä paljon. Testiin ei päässyt ja kotitestit näytti negaa. Yli viikon sairastettuaan hänelle oli soitettu ambulanssi. Sairaalassa syy paljastui: Elämänsä ensimmäinen influenssa. Sairaalassa nyt ollut viikon ja ei jaksa vieläkään kertoa voinnistaan. Onneksi meidän tyttöön ei tarttunut.
Vierailija kirjoitti:
"aalto" tulee aina sitä mukaa kun se e liittiä hyödyttää
satanistit yrittävät rokottamattomia varmaan rangaista, kun järjestetään sota ettei pääsisi "koronarajoitusten" takia pois matkustamaan
Se on sitten kaikkivaltiaan kädessä miten onnistuvat
Rukoilen voittoa pimeydestä ja paholaisesta
siis kun *järjestävät
se on myös jännä mitä tällä putin="ortodoksi" -hommalla haetaan
varmaan yhdistää ihmisten mielissä paha=kristitty (vai pitäisikö sanoa "kristitty")
jollainhan täytyy saada helpotettua antikristillisyyden ilmaantumista maailmaan ennen heidän odottamaansa antikristusta
ainiin ja sota oli toki sota homoja vastaan, vai miten se meni
miksi r aiskaavat naisia sitten :o
https://tekniikanmaailma.fi/korona-tuhoaa-aivoja-vuosilla-tutkijat-hava…
Jo kevyenä tai kohtalaisena sairastettu COVID-19-tauti jättää jälkensä ihmisen aivoihin, ilmenee tuoreesta brittitutkimuksesta.
Minä ja lähipiirini sairastimme koronan äskettäin. Aikaisemmin ei ole korona sivunnut meitä, nyt sitä on joka toisella. Hyvä asia, että suurin osa tapauksista ollut lieviä, toisaalta taas kuolemantapauksia on tullut ja yksi nuorempi sai hengenvaarallisia oireita. Että pitäiskö tätä nyt sitten pelätä vai ei...
Kolme rokotetta on ottanut noin 50 % kansasta. Neljännen rokotteen ottanee ehkä 30 %.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Piikitetyt sairastaa ja kuolee. Olihan tämä tiedossa, että juuri näin käy. Injektoimattomana, korona-flunssan sairastaneena ei yhtään huoleta. Olen tässä viime kuukausina altistunut monta kertaa, ei ole tarttunut. Piikitetyt ympärillä sairastaa, osa joutuu sairaalaan, yksi kolmesti töötätty oli teholla, yksi kuoli. Sellaista se nyt on.
Älä valehtele, ihan noin tyhmä ei tarvitse olla.
Valtaosa nyt kuolevista on rokottamattomia mutta hyvä niin.
Annetaan evoluution hoitaa kelvoton aines pois.
Kyllä valtaosa on vanhoja, monisairaita täysrokotettuja.
Hepä eivät sitten kuolleet nimenomaisesti koronaan, kuten kaikki 55 vuotiaat ja nuoremmat, jotka olivat rokottamattomia miehiä. Eivät olleet vanhoja tai sairaita nämä urhot, ainoastaan tyhmiä.
Vai väitätkö, että he kuolivat fitutukseen?
Sulla ei tuo logiika näy yhtään kehittyvän.
Joka tapauksessa rokotettuja kuolee tällä hetkellä nelinkertaisesti koronaan.
-eri
Voi sua reppanaa.