Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa mukavaa työtä??

Vierailija
25.04.2022 |

Sinä, joka pidät työstäsi, kerro ihmeessä, mitä teet työksesi, millä koulutuksella ja millä palkalla teet työtäsi?

Olen tullut siihen tulokseen, että naisille ei taida olla olemassakaan hyviä työpaikkoja. Kaikki työpaikat vievät työajan lisäksi vapaa-ajankin, henkisen- ja fyysisen terveyden sekä sielun. Ja hyvistä, tai edes asiallisista palkoistahan on turha edes puhua.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upp!

Vierailija
2/10 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Jos liian mukavalta alkaa vaikuttaa, niin kyllä siihen aina joku ratkaisu keksitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkijana yliopistossa. Toki palkka voisi olla parempi, mutta riittää minulle. Työ on mielenkiintoista, eikä tarvitse vapaa-aikaa sille uhrata, vaikka välillä tuleekin hyviä oivalluksia työajan ulkopuolella mieleen.

Vierailija
4/10 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on aina mukavaa, jos osaa työnsä ja on ammattitaitoinen.  Silloin tekee ilokseen hommia ja kehittyy koko ajan, ja voi saada haastavampia tehtäviä ja enemmän palkkaakin, työpaikasta riippuen.

Sehän riippuu paljolti omasta itsestä, onko töissä mukavaa vai.

Ei sinne töihin mennä oleskelemaan eikä juttelemaan ja juoruoaamaan eikä omaa aikaa kuluttamaan.

Ja kun osaa hommansa kukaan ei myöskään hypi nenille, ainoastaan saattaa kahdehtia pikkasen.

Ja kun lisäksi pysyttylee juorurinkien ulkopuolella ainakin pääsääntöisesti, ei kukaan pysty mitään todellista paskaa takanapäinkään puhumumaan.

Töissä on päällä oltava työrooli, ei siellä voi olla oma itsensä, ja pidettävä porukoissa suu enemmä kiinni kuin auki.   Ja varoa olemasta ärsyttävä ja minä minä tyyppi.

Siinäpä se. 

Vierailija
5/10 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työ on mukavaa. Olen joskus tehnyt töitä myös "hiki hatussa" tai voimilleni ja fysiikalleni liian raskasta kiireistä työtä.

Tämä nykyinen tuntuu sen rinnalla oikein leppoisalta ja rauhalliselta. Pidän siitä, että koko ajan on tekemistä. En tykkää jouten olosta. Saan jutella ihmisten kanssa säästä, maailman menosta tai heidän mieltä painavista asioista. Usein nauramme ääneen eri jutuille.

Autan pärjäämään ja selviämään mutta minun ei tarvitse (onneksi) tehdä mitään suursiivouksia. Saan käyttää aaiantuntijuuttani siinä samalla.

Vierailija
6/10 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä ensikodissa ohjaajana. Aidosti voin kertoa pitäväni työstäni :) koulutus sosionomi. Palkka ~2600e+lisät

Vierailija
7/10 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein pitkään korusuunittelu työtä ja se oli mukavaa ja tyydyttävää monella tasolla, lähinnä Saksan markkinoille.

Vierailija
8/10 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ole viihtynyt omassa työssäni, olen töissä suuressa firmassa laskutuksessa ja saan tehdä rauhassa omat työni.   Kukaan ei kurki selän takaa, eikä ainakaan meidän pienellä osastolla ole mitään "sabotaasi" ryhmääkään, eli ei ole juoruilijoita eikä selkään puukottajia.

Palkka vois tietty olla korkeampikin, sillä töissä joutuu tekemään muitakin talousalaan liittyviä töitä kuin laskutusta.   Mutta palkka on riittävä.

Vierailija
9/10 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lähihoitajana - työ on raskasta ja vielä kerran raskasta, mutta tykkään olla töissä nykyisessä yksikössä. Palkka on kyllä surkea.

Vierailija
10/10 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabisfarmilla laadun tarkkailija. Unelmatyö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän