En löydä mistään sopivia rintsikoita. Help!
Kokoni on 34DDD tai 75F, kummin vaan. En vain löydä mistään nettikaupasta tuon kokoisia t-paitaliivejä, siis sellaisia tavallisia sileitä, joissa se kuppi yltää melko ylös (ei balconette). Vähän toppausta täytyy olla, jotta on tukea riittävästi, pelkkä pitsinen kuppi ei käy. Mistä kummasta näitä saa? Ennen ostin stockalta, mutta nyt ei löydy. Maidenformit ja vastaavat olleet suosikkeja. Älkää ehdottako changea, en ymmärrä niiden kokojutuista mitään enkä pääse sinne sovittamaan.
Kommentit (45)
Oletko kokeillut koon 75F rinnakkaiskokoja, eli 80E ja 70G?
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma kuin apllä. Paitsi olen pienirintainen, 75a. Mistä löytyy kivoja kestäviä perusrintsikoita?
Auttaisivatko rinnakkaiskoot 70B ja 80AA löytämään liivit paremmin?
Vierailija kirjoitti:
80E pyörii päällä. 70G kävisi mutta ei niitäkään saa mistään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä lumingeriesta
Jos laittaisit kuvan niin osaisin paremmin neuvoa?
T: liiviLeo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoitko jo esimerkkeinä mainitut Lindexin, Kappahlin, Cubuksen ja Elloksen valikoimat? Löytyy kyllä liivejä 75F ja 70G.
Laita hakuun Freyan liivit todella hyviä ja koot kohdallaan. Sokos ja timarco nyt ainakin myyn. Changeja en suosittele jos haluat myös ryhdikkäär ja mukamat pienellä ympäryksellä.
T.70J
No tässä voisi ehkä samalla kysyä tietääkö joku mistä saa LEVEÄolkaimisia rintsikoita? Miss Mary of Sweden on tuttu, mutta heillä kaikki ärsyttäviä pitsijuttuja joista paistaa läpi ja mallit litistää tissit kuin mummoilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoitko jo esimerkkeinä mainitut Lindexin, Kappahlin, Cubuksen ja Elloksen valikoimat? Löytyy kyllä liivejä 75F ja 70G.
Kiitos minulla on niistä aiempaa kokemusta ja minusta ne ei ole oikein laadukkaita. Ne ei istu päällä eikä tue ja jotenkin lössähtää. Ellokselta saa merkkirintsikoita mm maidenformia mutta ei isoja kokoja. Tuon lumingerien tsekkaan illalla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos minulla on niistä aiempaa kokemusta ja minusta ne ei ole oikein laadukkaita. Ne ei istu päällä eikä tue ja jotenkin lössähtää. Ellokselta saa merkkirintsikoita mm maidenformia mutta ei isoja kokoja. Tuon lumingerien tsekkaan illalla. Ap
Noniin eli laadukkaammat liivit haussa. Totesinkin itse myös aiemmin ettei ketjuliikkeiden laatu ole tietenkään yhtä hyvä.
Lumingerieltä löytyy varmasti kokoasi. Sokoksen valikoimista voisit löytää kokoasi esim. merkeiltä Primadonna, Freya, Fantasie sekä Marks&Spencerin puolelta.
Eipä löydy helpolla kokoa 95-100 A tai B . Ei näköjään tehdä!
Mulla on ollut (imetysjaksot poislukien) viimeiset 30 vuotta koko 80A, eikä sopivia rintsikoita löydy. Stocka ei ole ikinä myynyt mulle sopivaa kokoa miltään merkiltä. Naapurikoot ym. testattu, eivät sovi. Viimeinen pisara oli Viipurin korsetin pop up -myymälä, jossa myyjä kaivoi nyrpeänä satojen liivien joukosta ainoat 80A:t, jotka oli susirumat. Olisin nekin kiitollisena ostanut, mutta eivät istuneet sinne päinkään. Sen verran olen rannoilla ja uimahalleissa käynyt, että tiedän, ettei tämä ole mikään harvinainen koko. Mutta liivejä ei vain löydy.
En löydä minäkään. Eikä ole edes mitkään isot. 85C on koko, mutta kun mitkään ei ole mukavat ja aina jostain kuitenkin pursuaa.
Sitten asiantuntija väittää, että kyllä kuuluu pursuta ja tuntua epämukavalta.
Ja miehet, jotka täällä hehkuttaa liivittömyyttä, niin ottakaa huomioon, että se vasta epämukavaa on, kun tissit lentää kuinka sattuu ja ottaa kipeää.
Urheiluliivit on ainoat, joita pystyy käyttää.
Lumingerielle hopihopi!
Asiakaspalvelu pelaa tosi hyvin, vaikkei kerralla löytyisikään oikeaa liiviä.
Huisii kirjoitti:
En löydä minäkään. Eikä ole edes mitkään isot. 85C on koko, mutta kun mitkään ei ole mukavat ja aina jostain kuitenkin pursuaa.
Sitten asiantuntija väittää, että kyllä kuuluu pursuta ja tuntua epämukavalta.
Ja miehet, jotka täällä hehkuttaa liivittömyyttä, niin ottakaa huomioon, että se vasta epämukavaa on, kun tissit lentää kuinka sattuu ja ottaa kipeää.
Urheiluliivit on ainoat, joita pystyy käyttää.
Kukaan asiantuntija ei väitä noin. Jos aina pursuaa ja tuntuu epämukavalta, on varmasti syytä tarkistaa että olisiko vika liivien koossa. Ja kaikki liivimyyjät ei todellakaan ole asiantuntijoita, valitettavasti.
Olen samankokoinen eikä Primadonna koskaan petä. Liivit ovat vähän tyyriitä, mutta todella hyvänlaatuisia, kauniita ja kestäviä ja istuvat ainakin minulle täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut (imetysjaksot poislukien) viimeiset 30 vuotta koko 80A, eikä sopivia rintsikoita löydy. Stocka ei ole ikinä myynyt mulle sopivaa kokoa miltään merkiltä. Naapurikoot ym. testattu, eivät sovi. Viimeinen pisara oli Viipurin korsetin pop up -myymälä, jossa myyjä kaivoi nyrpeänä satojen liivien joukosta ainoat 80A:t, jotka oli susirumat. Olisin nekin kiitollisena ostanut, mutta eivät istuneet sinne päinkään. Sen verran olen rannoilla ja uimahalleissa käynyt, että tiedän, ettei tämä ole mikään harvinainen koko. Mutta liivejä ei vain löydy.
Tuota kokoa on esim. Zalandolla pilvin pimein.
Vierailija kirjoitti:
Olen samankokoinen eikä Primadonna koskaan petä. Liivit ovat vähän tyyriitä, mutta todella hyvänlaatuisia, kauniita ja kestäviä ja istuvat ainakin minulle täydellisesti.
Samaa mieltä, Primadonnan liivit parhaita, napakoita ja antavat rinnoille kauniin ryhdin ja profiilin. Kokoluokitus selkeä. Näitähän saa myös Stockalta.
Lähde ulkomailta ostamaan.