Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En löydä mistään sopivia rintsikoita. Help!

Vierailija
25.04.2022 |

Kokoni on 34DDD tai 75F, kummin vaan. En vain löydä mistään nettikaupasta tuon kokoisia t-paitaliivejä, siis sellaisia tavallisia sileitä, joissa se kuppi yltää melko ylös (ei balconette). Vähän toppausta täytyy olla, jotta on tukea riittävästi, pelkkä pitsinen kuppi ei käy. Mistä kummasta näitä saa? Ennen ostin stockalta, mutta nyt ei löydy. Maidenformit ja vastaavat olleet suosikkeja. Älkää ehdottako changea, en ymmärrä niiden kokojutuista mitään enkä pääse sinne sovittamaan.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollisuutta käydä jossakin alusvaateliikkeessä, ei siis missään Changessa? Jos on mahdollisuutta niin kannattaa käydä vähintäänkin katsomassa ja kokeilemassa eri tuotteita.

Vierailija
2/45 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumingerie. Mutta käytä niiden omaa kokolaskuria ja kysy asiakaspalvelusta apua niin saat sopivat. Ja toppauksilla ei ole oikeastaan mitään tekoa liivin tuen kanssa. Mulla on monta kuppikokoa isommat tissit enkä ikinä käytä topattuja liivejä, pelkkiä kangaskuppisia ja hyvin tukevat kunhan on oikea koko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kivijalkamyymälään ja jätä kokoasiat myyjän huoleksi, sun ei tarvii tehdä muuta kuin valita kivoimman näköiset ja ne mistä tykkäät eniten. Change ei ehkä löydy joka kaupungista mutta yksityisiä alusvaatekauppiaita kyllä yleensä.

Vierailija
4/45 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan oli lehdessä juttua, että moni luulee liivien koon olevan jotain ihan muuta, kuin mikä olisi se oikea.

Vierailija
5/45 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun paikkakunnalla missä ei lähistöllä ole kivijalkamyymälöitä. En pääse minnekään sovittamaan. Ap

Vierailija
6/45 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumingerie ja asiakaspalveluun sähköposti

Vierailija
8/45 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta urheiluliivit, mukavat ja tulevat. Olet 75 ympärysmitta joten sinulle löytyy esim triumphin tri action workout.

Itse en muuta käytäkkään.

Olen tosin 70 ympärysmitalla joten ei ihan oikeat kuitenkaan.

Vierailija
9/45 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomesta varmaan löydykään. Ulkomailta löytyy jopa K-kuppiin asti tarjontaa, ei toki ehkä ihan tuossa ympärysmitassa, mutta omaa kuppiasi varmasti löytyy.

Vierailija
10/45 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomesta varmaan löydykään. Ulkomailta löytyy jopa K-kuppiin asti tarjontaa, ei toki ehkä ihan tuossa ympärysmitassa, mutta omaa kuppiasi varmasti löytyy.

Miksei löydy, eihän tuossa koossa ole mitään ihmeellistä.

Vierailija
11/45 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tarvitse liivejä ollenkaan.

On kiva katsoa kun nännit näpöttää paidan alta. Wau.

M33.

Edit: Ja todella kiihottavaa.

M33.

Vierailija
12/45 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jostain cubukselta löytyy G kuppiin asti. Varmaan Lindex myös. Etenkin tuolla ympäryksellä. Itsellä 65G ja vaikea löytää, Cubus ainoa.

Vierailija
13/45 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

75F kokoa löytyy monesti ketjuliikkeistäkin (Lindex, Kappahl, Cubus jne.) mutta niiden liivit eivät tokikaan ole yhtä laadukkaita kuin alusvaateliikkeistä ostetut.

Vierailija
14/45 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoiset tuollaiset rinnat on? Laittaka joku vertailukuva.

Vierailija
15/45 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä kokoiset tuollaiset rinnat on? Laittaka joku vertailukuva.

https://whatbrasizeslooklike. wordpress.com/

Vierailija
16/45 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tispic tänne niin voimme ehkä auttaa.

Vierailija
17/45 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma kuin apllä. Paitsi olen pienirintainen, 75a. Mistä löytyy kivoja kestäviä perusrintsikoita?

Vierailija
18/45 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta. Esim Brastop tai Bravissimo

Vierailija
19/45 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä ostamatta, liivittömät rinnat on mukavaa katsella.

Riippuu kyllä paljon rinnoista. +40 ja muutamat imetykset takana ja reilusti ylipainoa. Ei kyllä varmasti herätä kenessäkään positiivisia vivahteita.

Vierailija
20/45 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 75G ja olen jo vuosia ostanut kaikki liivini cubuksesta, heidät sileissä t-paitaliiveissä kokoja on todella monipuolisesti (harmi että ainoat värit ovat musta, ruskea ja beige). Todella mukavat päällä ja sopivat ainakin minulle kuin valettu.