En pysty unohtamaan erästä miestä
Tilanne se, että ilmaisin kiinnostukseni miehelle ja hän ei halunnut tutustua minuun sen enempää. Tämä on minulle täysin okei. En elättele toiveita tai ole sen kummemmin ihastunut mieheen. Jostain syystä en vain pysty unohtamaan häntä. Hän pyörii mielessäni päivittäin. Mistä on kyse?
Kommentit (6)
Todennäköisesti kiltti mies. Niillä on tuollainen vaikutus. Harvoin naiset haikailee pahojen poikien perään.
Haluatko hänen kanssaan platoniseen suhteeseen? Nehän on nykyään muodissa.
Ehkä se siitä menee ohi.
Ehkä.
Itse ihastuin yhteen mieheen vuonna 2017, ja ajattelin häntä päivittäin, näimmekin silloin kyllä liki päivittäin. 2019 keräsin lopultakin rohkeuteni ja kerroin hänelle tykkääväni hänestä ja hänen olevan minulle tärkeä. Ja siihen loppui kaikki yhteydenpito hänen puoleltaan. Enkä ole nähnyt häntä enää sen jälkeen.
Meni noin kaksi vuotta siitä että yhä ajattelin häntä päivittäin. Yritin tajuta sitä, etten kelpaa hänelle, eikä hän edes pitänyt minusta, kun noin pystyi hylkäämään, mutta ei se oikein auttanut. Kauhea ikävä vaan oli.
Nyt tänä keväänä huomasin, että olen pystynyt olemaan ajattelematta häntä ja unohtanutkin hänet muutamiksi päiviksi.
Että kai tää tästä.
Voimakas ihastus tekee tuollaista.
Pystyisitkö ajattelemaan jotakuta toista miestä? Se on paras lääke, jos haluaa päästä irti noista ajatuksista - tauti lähtee sillä, millä se on tullutkin..
Mä taas en muista erästä miestä.