Olen ollut kasvissyöjänä kohta vuoden.
En ole täysin kasvissyöjä, koska syön joskus kalaa ja luomumunia. Mutta lihansyönti on ruvennut tosi paljon ällöttämään.
Olen nähnyt sellaisia unia joissa joudun syömään nakkeja tai jotain porsaan lihaa. Minua on oksettanut ja aamulla on ollut kauhea olo tuosta. Kyllä huomaa että tein oikean valinnan, enää en näköjään edes voisi laittaa toisten ruumiita suuhuni (paitsi sitä kalaa).
Miten teillä muilla, kuinka nopeasti liha on ruvennut ällöttämään?
Kommentit (47)
näyttää oikeasti luulevan että haluaisin syödä lihaa ja ihmettelevät ruokiani lounaalla. Tiedoksi vaan, kasvissyönti on oma valintani! Todellakin oksettaisi laittaa jonkun sian ruumiinosa suuhuni, HYI!
Hyvin pärjätään ilman lihaakin. Ja maitokaan ei taida olla ihmiselle se paras juoma, vaikka Valio niin meitä opastaakin. ;D
Mutta olen huomannut että lihansyöjät haluavat tehdä siitä numeron lähes joka kerta, kun yhdessä syömme. MIKSI? t. ap
kysynyt että eikö koskaan tee mieli lihaa, tai syötkö joskus salaa lihaa? Miksi, salaa keltä. Eihän kukaan tähän pakota, joten söisin jos haluaisin.
Vierailija:
Toivottavsti osaatte korvata ruokavaliostanne puuttuvan lihan..
..jotta saatte kaiken tarvittavat eikä tule mitään putoksia. Kasvisruokavalioon moni lähtee helpoin perustein eikä tiedä mitä elimistö tarvitsee eikä osaa käyttää korvaavia tuotteita
ei liha ole mitenkään tarpeellinen ihmiselle. Sen voi huoletta jättää pois, jos kuitenkin syö esim. juustoa tai muita maitotuotteita.
t:kasvissyöjä 15 vuotta (13-vuotiaasta asti)
käytä kalaa tai kananmunaa? t. ap
En nimittäin ota säännöllisesti vitamiinitabuja, joten iskeekö mulla joku maksakirroosi pian :o? Kun en siis vuosiin ole syönyt lihaa.