Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisin selväpäisen dominoivaa miehen?

Vierailija
24.04.2022 |

Mulle alistaminen ja nöyryyttäminen on iso fantasia, mutta miehen löytäminen on haasteellista. Löytyy kyllä tyyppejä, mutta he ovat monesti vähän pelottavia ja vinksahtaneita.

Haaveilen luotettavasta, vähän isällisestä hahmosta. Monesti nämä taas ovat kunnon perheenisiä eivätkä kiinnostu pervoilusta. On tämä niin vaikeaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen onnen tyttö, kun olen löytänyt kivan mukavan miehen, joka alistaa minua just sopivasti.

Minä en myöskään tykkää mistään kovista otteista tai että sattuu. Mutta sellainen määrätietoinen ote, jolla mies tekee selväksi, että hän tekee nyt näin ja minun on vain hyväksyttävä se.

Esimerkiksi kun istun sohvalla, niin hän tulee siihen viereeni ja ottaa toisella kädellä hiuksistani kiinni. Tukevasti että ote pysyy, mutta se ei satu. Sitten hän katsoo minua, toisella kädellä vähän tunnustelee rintoja ja suutelee. Ja minun tehtäväni on vain olla siinä kiltisti ja antaa miehen tehdä kuten haluaa. Sitten hän voi vaikka komentaa minut keittämään kahvit. Jos teen oikein hyvä sumpit, niin kiitokseksi hän laittaa minut eteensä nelinkontin ja panee.

Ja tuo kaikki on tapahtunut pitkien keskustelujen ja kokeilujen kautta, jossa olen kertonut toiveistani ja hän kuunnellut ja ottanut ne huomioon. Pidän erityisesti siitä, kun minua käsketään tekemään jotain tai minun pitää vain olla ja odottaa, kun mies tekee mitä haluaa.

Hieno juttu! Itse taas en halua, että minua komennellaan, vaan minulla dominoivan miehen viehätys tulee ilmeisesti siitä, että hän haluaa minua niin paljon ettei voi hillitä itseään. Nöyryyttäminen ei myöskään sytytä minua, mutta tykkään että mies on vähän pakkomielteinen ja omistushaluinen. Viime aikoina eräs mies on ollut koko ajan kimpussani ja se on jotenkin miehekästä ja ihanaa :D Nämä miesten ja naisten erot tuovat kyllä intohimoa elämään.

Vierailija
22/25 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
24/25 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen! Koitappa löytää naisena nainen tähän hommaan! Kaikki varattuja, tai hulluja..

Vierailija
25/25 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen selväpäinen ja dominoiva mies, mutta suosin hivenen nuorempia naisia. Kyllä meitä on, mutta myös naisen pitää täyttää miehen kriteerit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä