Lue keskustelun säännöt.
Mistä löytäisin selväpäisen dominoivaa miehen?
24.04.2022 |
Mulle alistaminen ja nöyryyttäminen on iso fantasia, mutta miehen löytäminen on haasteellista. Löytyy kyllä tyyppejä, mutta he ovat monesti vähän pelottavia ja vinksahtaneita.
Haaveilen luotettavasta, vähän isällisestä hahmosta. Monesti nämä taas ovat kunnon perheenisiä eivätkä kiinnostu pervoilusta. On tämä niin vaikeaa.
Kommentit (25)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tiedän tunteen! Koitappa löytää naisena nainen tähän hommaan! Kaikki varattuja, tai hulluja..
Minä olen selväpäinen ja dominoiva mies, mutta suosin hivenen nuorempia naisia. Kyllä meitä on, mutta myös naisen pitää täyttää miehen kriteerit.
Hieno juttu! Itse taas en halua, että minua komennellaan, vaan minulla dominoivan miehen viehätys tulee ilmeisesti siitä, että hän haluaa minua niin paljon ettei voi hillitä itseään. Nöyryyttäminen ei myöskään sytytä minua, mutta tykkään että mies on vähän pakkomielteinen ja omistushaluinen. Viime aikoina eräs mies on ollut koko ajan kimpussani ja se on jotenkin miehekästä ja ihanaa :D Nämä miesten ja naisten erot tuovat kyllä intohimoa elämään.