Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on luonnontaipuisat hiukset ja mietin

Vierailija
17.08.2008 |

onko mitään keinoa estää hiusten hamppumaiseksi kiharaksi meno kostealla ilmalla? Tänään oltiin linnanmäellä ja ilma oli kostea. Hiukseni olivat aivan karseen näköiset vaikka olin lähtiessäni suoristusraudalla ne suoristanut. Jos ne edes kihartuisivat nätisti, mutta ei, menevät todella hamppumaiseksi ja nousevat pystyyn. Minulla on puolipitkät kerroksittain leikatut hiukset. Onko kampaajia paikalla jotka osaisivat neuvoa??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niihin muu auta

Vierailija
2/10 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun on pitkät mulla on aina kauniit kiharat. Oon todennu, että mun on pidettävä aina hiukset pitkinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siihen on auttanut kampaajan tekemä silkkisuoristus. Eipä ollut enää kiharoita. Nyt on taas.

Vierailija
4/10 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerroksittain leikkaaminen korostaa kiharoita: mitä kevyemmät hiukset, sitä enemmän ne kihartuvat.

Vierailija
5/10 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä terveemmät ja "kosteammat" hiukset ovat, sitä paremmin ne kihartuvat. Värjätyt ja paljon käsitellyt kuivuneet hiukset pysyvät suorempina.

Vierailija
6/10 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin olin eilen ulkojuhlissa, ja olin vähän laittautunut ja suoristanut tukkaani ja tyytyväisenä juhlin ja luulin olevani edes hieman tyylikäs, eikä kukaan voinut kertoa mulle, että mun hiukset oli päivän aikana muuttuneet pöyheäksi hamppukasaksi ja näytin lähinnä pirjolta ostarin baarista :)

(sori kaikki pirjot)

ja ap, luulen, että pitää laittaa sikana hiuslakkaa

Vierailija
7/10 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi elää ilman...

Vierailija
8/10 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrostusta, koska siitä tulle sitten pintapörhö. Kasvata!

Vierailija
9/10 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi ihan piikkisuoriksi vaan pikkasen saavat taipua, mutta kauniisti. t. ap

Vierailija
10/10 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi