Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kun ei ole pientä lasta eikä koiraa, ei saa enää juttukavereita lenkillä, puistossa jne.

Vierailija
24.04.2022 |

Mitä rupean seuraavaksi taluttamaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetko siis tuntemattomia keskustelukaveriksi?

Kerran yksi vanha herra vain seisoi jalkakäytävällä. Kysyin, onko kaikki hyvin. Hän sanoi, että lepää vain vähän. Juttelimme jonkin aikaa. Eli jää seisomaan jalkakäytävälle, niin saat juttukaverin.

Vierailija
2/5 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkipuistoissa yms. sai juttuseuraa, muilta koiranulkoiluttajilta sai juttuseuraa. Nyt kun ulkoilen yksin niin ei kukaan juttele.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pieni sijaislapsi.

Vierailija
4/5 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittava takaisku jos mies vei erossa sekä lapsen että koiran. Olisi edes toisen jättänyt että pääset ulkoilemaan.

Vierailija
5/5 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkipuistoissa yms. sai juttuseuraa, muilta koiranulkoiluttajilta sai juttuseuraa. Nyt kun ulkoilen yksin niin ei kukaan juttele.

Ap

Ehkä sinun täytyy tehdä, niin kuin minä. Minulla ei ole koskaan ollut omaa koiraa, eikä ainakaan toistaiseksi omia lapsia mutta olen juuri se "setä" joka toisinaan avaa suunsa jos ei muuten niin vain sanoaksen muutaman sanan tai vain tervehtinyt vanhempaa lapsineen tai juurikin koiraa taluttaneita ilman kummempia taka-ajatuksia, vaan ihan voidakseni sanoa ja yrittää  pieneksi ohi kiitäväksi ehtkekeis yrittää "kohdata" jonkun. 

Toki minua on toisinaan harmittanut se, että Suomessa on aika vähän sellaisiai paikkoja, jotka ovat valoisia ja avoimia ja joissa voisi yrittää mutkattomasti ja moraalisesti hyväksyttävästi yrittää ns. iskeä itselleen seuraa parisuhde mielessä mutta se on nyt eri juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän