Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kommentti ekojen treffien jälkeen

Vierailija
23.04.2022 |

Kävin treffeillä 2 pv sitten ihan mukavalta vaikuttavan miehen kanssa.

Nyt en sitten kuullut hänestä mitään pariin päivään, ajattelin että on kiireinen, ja pistin itse viestiä.

Miehen vastaus sai mut hieman pöyristymään, ehkä pelästymäänkin, vaikea kuvata eksaktia tunnetta. Nyt mietin, että reagoinko ihan turhaan näin - löytyy aiempi kokemus luonnehäiriöisestä miehestä, joten olen ehkä sen vuoksi ylivarovainen? Vai onko tämä ihan todellinen "red flag"?

Mies siis vastasi näin:

"Katsotaan mihin tämä johtaa, voisi olla ainesta. Olet toistaiseksi osoittanut olevani ihailuni arvoinen."

Eka lause on täysin normaali, mutta että olen nyt toistaiseksi yksien treffien verran osoittanut olevani herran ihailun arvoinen???

Eli minua arvotetaan nyt jollain ihailumittarilla, ja toistaiseksi olen jotenkin pärjännyt herran kriteereitä ajatellen?

Ihailu jo itsessään on mulle jotenkin puistattava sana, kertoo jostain jalustalle nostamisesta. Ja että olen joidenkin kriteerien arvoinen, toistaiseksi, sekin on jotenkin tosi oudon kuuloista.

Reagoinko teidän mielestä ihan turhaan näin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi

Vierailija
2/17 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Delete & blok! Heti, miehen kuuluu olla sinun ihailun arvoinen, eli unohda koko tyyppi, olkoon mikä tahansa, niin kunnon mies ei käyttäydy noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuulostaa tyypilliseltä tahdittomalta inssiltä.

Vierailija
4/17 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan voi olla pilke silmäkulmassa sanottu. En lopettaisi tuon takia, jos mies vaikuttaa muuten hyvältä.

Vierailija
5/17 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen se viesti oli johon hän vastasi tuon? Eli mitä kirjoitit ensin hänelle?

Vierailija
6/17 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se oli positiivinen ja ihan hauska kommentti - piti sinua korkeassa arvossa ennen ja pitää nytkin. Alku ehkä vähän outo..

Vierailija
7/17 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itserakas, itsekeskeinen hyypiö. Arvioi sinua verrattuna moniin muihin, ajattelee nappaavansa sitten parhaan kaikkien johdosta. Koska kaikki lankeavat hänen jalkoihinsa. Jos olisin sinä, en vastaisi enää mitään ja antaisin homman olla.

Vierailija
8/17 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistoon laittaisiin. Herralla myös aika suuret luulot itsestään kun ilmeisesti vain sillä on merkitystä mitä hän on sinusta mieltä ja täytätkö sinä hänen vaatimuksensa eikä edes tule ajatelleeksi, että hommahan voi mennä niinkin päin, että sinä päätät ettei tämä mies ole sinulle sopiva. Ilmeisesti hän on jonkun vaatimuslistan kanssa liikkeellä eikä ymmärrä että sosiaaliset suhteet on muutakin kuin toisen osapuolen vaatimuslistan täyttämistä.

Vierailija
9/17 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda tyyppi!

Vierailija
10/17 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies muutenkin tökerö?

Ihan kuin olisit läpäissyt jonkin pääsykokeen ensimmäisen vaiheen, josta siirryt seuraavaan. Palkintona mies pitää sinua ihailun arvoisena...

Vierailija
11/17 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen huuliveikko :D onko sillä joku oman elämänsä unelmien poikamies-kompleksi treffailemiinsa naisiin?

Vierailija
12/17 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itse vastannut tuohon "kiitos, mutta itse en ole ollenkaan varma onko sinussa mitään ihailun arvoista".

Vierailija
13/17 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä pakoon!

Vierailija
14/17 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSEn adonis kirjoitti:

Minusta se oli positiivinen ja ihan hauska kommentti - piti sinua korkeassa arvossa ennen ja pitää nytkin. Alku ehkä vähän outo..

Kun nainen kirjoittaa kuvatulla tavalla, sitä pidetään ihan normaalina. Naisillahan on tarve osoittaa, että vientiä riittää.

Vierailija
15/17 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka reaktio, hyi helvatta, juokse jo. Toisaalta, voi olla myös huumoria, mutta luottaisin ensimmäiseen fiilikseeni.

Vierailija
16/17 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se jotenkin korrektimpaa, että nainen ilmoittaa neljä tuntia kestäneiden ensitreffien jälkeen, ettei löydy henkilökemiaa, joten ei kannata olla enää missään tekemisissä?

Vierailija
17/17 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se jotenkin korrektimpaa, että nainen ilmoittaa neljä tuntia kestäneiden ensitreffien jälkeen, ettei löydy henkilökemiaa, joten ei kannata olla enää missään tekemisissä?

En ymmärrä kommenttia. Miten tuo neljä tuntia liittyy mihinkään, ja miksi nainen ei saisi sanoa noin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän