Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi on uusi cheerleadingin maailmanmestari!

Vierailija
23.04.2022 |

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siinä vaativia temppuja mutta en osaa mieltää tuota urheilulajiksi. Lähinnä silmänruokaa pelitauoilla. Siksihän niillä on paljastavat asut.

No sinähän voit mennä toki sinne hyppimään, kun ei ole edes urheilua?

Ralli ja formulat ei ole urheilua, toisin kuin tuo.

Vierailija
22/38 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein yhtä hienoa kuin jos olisi twerkkauksen MM.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa? Evvk.

No esim. minua naisena kiinnostaa, kun taas joku lätkä ja ralli ei kiinnosta yhtään.

Ymmärrän toki, ettei miehiä välttämättä kiinnosta naisten urheilu, kun ei minuakaan naisena kiinnosta miesten eikä ylipäätään ns. miehiset lajit.

On tuo cheerleading miehinen laji ja sitä miehetkin harrastaa. Hyvää lihaskuntoa siinä vaaditaan. Toi jolle kommentoit todennäköisesti ei tiedä mitä cheerleading oikeasti on.

Vierailija
24/38 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös noissa upeasti menestyneissä joukkueissa ole myös joitakin miehiä, vai muistanko väärin?

Vierailija
25/38 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös noissa upeasti menestyneissä joukkueissa ole myös joitakin miehiä, vai muistanko väärin?

Sekajoukkueissa kyllä.

Vierailija
26/38 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat erikoisia. Harvahampaiset lätkänpelaajat kiihottavat. Samanlainen mies joka ei ole lätkänpelaaja, ei kiihota.

Ihan varmasti kiihottaa jos senkin alkupalkka on miljoonan vuodessa eikä sekään ole ihan niitä penaalin terävimpiä kyniä ja unohtaa teinipi11un huumassa kokonaa avioehdon.

Eivät ne takatukatkaan tuon näköistä piparia saa ennen kuin nimet löytyvät NHL:n varauslistalta joten aika helposti cheerleader syrjäyttää sen kainalosta löytyvän tulevan av-mamman.

Vierailija
27/38 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa? Evvk.

Ymmärrän toki, ettei miehiä välttämättä kiinnosta naisten urheilu, kun ei minuakaan naisena kiinnosta miesten eikä ylipäätään ns. miehiset lajit.

Olen kyllä melkoisen varma että tätä All Girl Premiumia katsovat pääosin miehet silmä kovana. Vain yhden ruumiinosan mainitakseni.

Vierailija
28/38 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siinä vaativia temppuja mutta en osaa mieltää tuota urheilulajiksi. Lähinnä silmänruokaa pelitauoilla. Siksihän niillä on paljastavat asut.

Pelitaukojen? Menee pullat ja vellit sulla nyt sekaisin. Cheerleading on vaativampia ja vaarallisimpia urheilulajeja joita edes on. Pelicheerien kanssa ei mitään tekemistä.

Vierailija
29/38 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa? Evvk.

No esim. minua naisena kiinnostaa, kun taas joku lätkä ja ralli ei kiinnosta yhtään.

On tuo cheerleading miehinen laji ja sitä miehetkin harrastaa. Hyvää lihaskuntoa siinä vaaditaan. Toi jolle kommentoit todennäköisesti ei tiedä mitä cheerleading oikeasti on.

Monet ”naisten lajit” vaativat hyvää lihaskuntoa, kuten tanssi, taitoluistelu ja voimistelu.

Kertoo lähinnä ihmisestä itsestään, jos jotenkin ylenkatsoo näitä fyysisesti vaativia lajeja joiden huippuunsa hiotut näytökset ovat parhaimmillaan väristyksiä tuottavan upeita.

Vierailija
30/38 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa? Evvk.

Olen kyllä melkoisen varma että tätä All Girl Premiumia katsovat pääosin miehet silmä kovana. Vain yhden ruumiinosan mainitakseni.

Voi olla, mutta itseäni naisena tosiaan kiinnostaa lähinnä naisten urheilu.

Vierailija
31/38 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa? Evvk.

Kyllä katsomoissa on lähinnä perheitä. Tuskin miehet erikseen lähtee cheerleadingia katsomaan, varsinkin kun puvut on tarkkaan standardoituja mitä saa missäkin iässä näkyä.

Vierailija
32/38 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! Vaikea ja ehkä myös vaarallinenkin laji. Mitä vähää nähnyt, niin vartalo on kovilla, pelottavan näköistä, kun osa tippunut tyyliin päällensä, kun tasapaino ei pitänyt tai muut ei saaneet koppia.

Vierailija
33/38 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa? Evvk.

Monet ”naisten lajit” vaativat hyvää lihaskuntoa, kuten tanssi, taitoluistelu ja voimistelu.

Kertoo lähinnä ihmisestä itsestään, jos jotenkin ylenkatsoo näitä fyysisesti vaativia lajeja joiden huippuunsa hiotut näytökset ovat parhaimmillaan väristyksiä tuottavan upeita.

Naisten taitoluistelu ja voimistelu ovat ihan jees katsottavia. 

Vierailija
34/38 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa? Evvk.

Mä oon käynyt katsomassa cheerleading kisoja ja sekajoukkueissa oli enemmistö miehiä.

On se myös stereotypiaa katsoa lajeja miesten tai naisten lajeiksi. Cheerleading on kyllä kieltämättä upean näköinen laji ilman miehistä silmää ajateltuna. Olkoon laji mikä tahansa autourheilu tai cheerleading niin kyllä niissä kovaa päätä ja kehon hallintaa tarvitsee. Huutelijat ovat niitä vätyksiä.

Vierailija
35/38 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa? Evvk.

Lätkänpelaajia.

Saavat pildeä noilta herkkupepuilta niin maan perskuleesti.

No ei kyllä käy lätkämatseissa yksikään Suomen cheer-joukkueista.

Kuka niin on väittänyt?

Lätkäpelaajat käyvät panemassa kovaa parrua ilojohtajatyttöjen pyllyyn ihan riippumatta siitä käyvätkö neidot matseissa vaiko eivät.

Painu helvettiin, kusipää. Olet tainnut itse nauttia tuosta parrunpätkästä.

Vierailija
36/38 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut! Vaikea ja ehkä myös vaarallinenkin laji. Mitä vähää nähnyt, niin vartalo on kovilla, pelottavan näköistä, kun osa tippunut tyyliin päällensä, kun tasapaino ei pitänyt tai muut ei saaneet koppia.

Ei vain ehkä myös vaan se on vaarallisin.

Vierailija
37/38 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä kovempi laji kuin jääkiekko.

Vierailija
38/38 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa katsonut sen ohjelman kyyneleet silmissä ja ihokarvat pystyssä. Ihan sikamakee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi