Mitä minun pitäisi tehdä toisin, että saisin kesäksi poikaystävän ja kavereita?
Kommentit (9)
En halua itse lähestyä miestä. Se ei olisi aitoa. En myöskään käytä nettiappeja.
Ap
osallistua kursseille, näyttelyihin, käydä ulkona istuskelemassa,festareillayms. koska aina on mahdollisuus ,että juuri Hän näkee sinut
osoita myös muille ,että haluaisit tutustua
Vierailija kirjoitti:
En halua itse lähestyä miestä. Se ei olisi aitoa. En myöskään käytä nettiappeja.
Ap
Okei, eli tässä meillä on perinteinen yksinäisyyttä valittavan naisen tilanne.
Et tee mitään sen eteen, että löytäisit seuraa, mutta silti valitat siitä.
Ensimmäiseksi kai kannattaa unohtaa, että haet poikaystävää tai kavereita. Joskus oli tutkimus, että jos muut huomaavat toisen olevan yksinäinen, niin tällaista ihmistä kartetaan.
Kai kannattaisi aloittaa siitä, että tykkäät olla ihan itseksesi, olet sinut itsesi kanssa.
Hanki lemmikki jos jaksat ja kykenet huolehtimaan siitä. Koiran omistajat ovat sosiaalisia toisten koiraihmisten kanssa ja helposti tulee vaihdetuksi muutama sana.
Hakeudu työhön, jossa tapaat ihmisiä. Baarihan on ihan mainioin. Siellä ihmiset ovat vielä juhlatuulellakin. Tai kaipaavat kuuntelijaa, miten milloinkin. Myös matkailun alalla tapaa ihmisiä.
Harrastus. Golf olisi aika hyvä noin miehiä ajatellen.
Tärkein on kuitenkin tuo eka: jos toiset huomaavat, että olet yksinäinen, niin sua kartetaan. Joten toisten kanssa jutellessa viittaa vaikka kouluaikojen kaveriisi "Sannaan", että "Sannan" kanssa just juteltiin. Voit myös sanoa, että kaverin kanssa mietittiin jne. Voihan niitä omiakin mietteitä kertoa kaverinsa kanssa miettineen.
Luultavasti olet onnellisempi ilman poikaystävää, aina niistä paljastuu jotain. Ja ajan kanssa löytyy joku luotettavampi, ettei hätiköi ja kiire. On parempi välittää itsestään, ettei elä toisten kautta (vaikka sitä kai usein teemme) ja luoda itsevarmuutta yksin elämiseen, iloa. Uusia ystäviäkin tulee ajan kanssa, jos ei heti löydy tai ehkä muutama hyvä riittää - loput tuttuja. Mitkä paikat ovat kesällä käymisen arvoisia.
Hakeudu vapaahetoiseksi johonkin organisaatioon. Alkaa kummasti löytyä tuttuja ja sitä kautta kavereita, ystäviä. Ehkä se poikaystäväkin.
#1 oletko pitänyt ulkonäöstäsi huolta? Onko kroppa hoikka?
#2 miten monta nettideittisovellusta/sivua sulla on käytössä tällä hetkellä ja miten usein pyydät miehiä treffeille niissä?