Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi olla, että 29-36-vuotiaat miehet, jotka etsivät vain kevyttä kivaa

Vierailija
23.04.2022 |

ja haluavat matkustella, eivät halua parisuhdetta/sitoutua ja lapsiakin vasta sitten ehkä joskus kaukaisessa tulevaisuudessa, niin ilmestyvätkin 34-41-vuotiaina deittimarkkinoille 50/50- ja viikonloppuisinä. What am I missing?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia syntyy ilman parisuhdettakin.

Vierailija
22/40 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet riittävän hyvä patja mutta et riittävähän hyvä vaimo.

Se on vaan niin. 

Täällä on kovin ilkeitä ihmisiä.

Mutta kuka luulee saavansa empatiaa täältä nimettömien palstalta.

Tai sitten vain realisteja.

Kylmiä faktoja 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei tajua että kevyt tapailu oikean ihmisen kanssa johtaakin usein parisuhteeseen.

...josta sitten kuitenkin erotaan muutaman vuoden kuluttua.

Harva parisuhde lähtee ihanasti dinnereillä deittailemalla ja keskustelemalla politiikasta, ne alkaa seksillä ja himolla toista kohtaan

Vierailija
24/40 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei tajua että kevyt tapailu oikean ihmisen kanssa johtaakin usein parisuhteeseen.

...josta sitten kuitenkin erotaan muutaman vuoden kuluttua.

Harva parisuhde lähtee ihanasti dinnereillä deittailemalla ja keskustelemalla politiikasta, ne alkaa seksillä ja himolla toista kohtaan

Eläimellistä. En pysty samaistumaan. Toki oma avioliitto onkin kestänyt yli 20 vuotta, koska se lähti alkuunsa nimenomaan kaverillisena keskusteluna :)

Vierailija
25/40 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun riittävän monen kanssa pitää kevyttä kivaa eikä huolehdi ehkäisystä, voikin käydä niin että sieltä joukosta joku pamahtaa paksuksi ja haluaa pitää lapsen.

Vierailija
26/40 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä nyt sitten ehdotatte, että teen?

Viimeksi viime viikonloppuna kävin treffeillä miehen kanssa. Piti minua todella viehättävänä. En ole lihava, vaan 160/54. Mies oli 31. Puhui, että haluaa seuraavan 5-10 vuoden sisällä matkustaa moottoripyörällä Aasiaan. Sitten hetken päästä kertoi tarinaa, miten oli vastikään tavannut Thaimaassa 55-60-vuotiaan länkkärimiehen, jolla oli parikymppinen vaimo. Eli miehen oma suunnitelma on vastaava?

No sitten juttelin eilen 29-vuotiaan miehen kanssa Tinderissä. Alkuun oli ihan innoissaan, kunnes kerroin, etten etsi vain ”hauskanpitoa”. Sitten päätimme olla tuhlaamatta toistemme aikaa enemmän.

Mun pää ei kestä sitä, että pitäisi lukuisien miesten kanssa harrastaa ”kivaa”, että ehkä joku niistä sitten haluaisikin seurustella kunnolla ja haluaisi perheen. Olen oikeasti välillä itkenyt yhden illan juttujen sylissä.

Vierailija
27/40 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta kohdalta kyse on siitä, että ilmeisesti status ei riitä pariutumaan normaalinpainoisen naisen kanssa, joten ajattelin hakea korkeakouluun ja hommata kunnon töitä, ennenkuin alan etsiä vakituista parisuhdetta. Siihen asti kevyet suhteet riittää, kun niissä ei statuksella ole niin merkitystä, vaikka enhän minä toki parisuhdetta haluavakaan naista torju, jos semmoinen vastaan tulee. Toki luonnepuolikin täytyy olla kunnossa. Eli katsellaan niitä vakavia suhteita sitten viiden vuoden päästä. M31

Vierailija
28/40 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään ehdotuksia? Miten tämä on mennyt tällaiseksi?

Vierailija
29/40 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat harrastaneet seksiä paljaalla.

Vierailija
30/40 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa sitoutua heti jos nainen on tarpeeksi kaunis ja mukava

Vierailija
31/40 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalta kohdalta kyse on siitä, että ilmeisesti status ei riitä pariutumaan normaalinpainoisen naisen kanssa, joten ajattelin hakea korkeakouluun ja hommata kunnon töitä, ennenkuin alan etsiä vakituista parisuhdetta. Siihen asti kevyet suhteet riittää, kun niissä ei statuksella ole niin merkitystä, vaikka enhän minä toki parisuhdetta haluavakaan naista torju, jos semmoinen vastaan tulee. Toki luonnepuolikin täytyy olla kunnossa. Eli katsellaan niitä vakavia suhteita sitten viiden vuoden päästä. M31

Ei siinä kohtaa sinun statuksella ole enää suurta väliä vaan sillä monennellako kierroksella naiset ovat, se vaikuttaa suuresti siihen mitä he etsivät.

Vierailija
32/40 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en sitten tajua, koska minua on kehuttu kauniiksi, todella viehättäväksi, kauneimmaksi tyttöystäväksi, sellaiseksi, joka saisi kenet vaan miehen jne. En nyt mitenkään ylistä itseäni, koska omasta mielestäni olen vain söpö ja aika tavallinen, mutta näin miehet ovat minua kommentoineet. Mukavakin olen, ehkä sitten vaan liian herkkä tai jotain. En sellainen boss woman kuin nykyään pitäisi olla.

Vierailija
33/40 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
34/40 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, kun on vaikeeta Tinder-aikakaudella. Mistään kevyestä kivasta ei taidettu ysärillä liiemmin edes puhua.

Vierailija
35/40 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, kun on vaikeeta Tinder-aikakaudella. Mistään kevyestä kivasta ei taidettu ysärillä liiemmin edes puhua.

Niin no olen itsekin jo kolmekymppinen ja silloin ~12 vuotta sitten kun aloin deittailla, normi oli se, että haluttiin seurustella. Ekojen treffien jälkeen mies piti yhteyttä ja pyysi toisille treffeille ja seurustelu alkoi viikon-kuukauden sisällä ihan luontevasti. Nyt ei niin millään.

Vierailija
36/40 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi viime viikonloppuna kävin treffeillä miehen kanssa. Piti minua todella viehättävänä. En ole lihava, vaan 160/54. Mies oli 31. Puhui, että haluaa seuraavan 5-10 vuoden sisällä matkustaa moottoripyörällä Aasiaan. Sitten hetken päästä kertoi tarinaa, miten oli vastikään tavannut Thaimaassa 55-60-vuotiaan länkkärimiehen, jolla oli parikymppinen vaimo. Eli miehen oma suunnitelma on vastaava?

No sitten juttelin eilen 29-vuotiaan miehen kanssa Tinderissä. Alkuun oli ihan innoissaan, kunnes kerroin, etten etsi vain ”hauskanpitoa”. Sitten päätimme olla tuhlaamatta toistemme aikaa enemmän.

Mun pää ei kestä sitä, että pitäisi lukuisien miesten kanssa harrastaa ”kivaa”, että ehkä joku niistä sitten haluaisikin seurustella kunnolla ja haluaisi perheen. Olen oikeasti välillä itkenyt yhden illan juttujen sylissä.

Matchaatko vain sen näköisiä miehiä joilla on varmasti paljon vientiä? Komistukset eivät meinaan asetu aloilleen kuin vasta 40-50v kun sitten joskus haluavat perheen. Miehet kun voivat sen saada myöhemmällä iällä oikein hyvin vielä. Ja nainen toki silloin 30-34v. Eli matchaa vähemmän komeita miehiä tai siirry 10v vanhempiin jos kantti kestää.

Vierailija
37/40 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matchaatko vain sen näköisiä miehiä joilla on varmasti paljon vientiä? Komistukset eivät meinaan asetu aloilleen kuin vasta 40-50v kun sitten joskus haluavat perheen. Miehet kun voivat sen saada myöhemmällä iällä oikein hyvin vielä. Ja nainen toki silloin 30-34v. Eli matchaa vähemmän komeita miehiä tai siirry 10v vanhempiin jos kantti kestää.

En ole tuo edellinen, mutta paljon mieluummin valitsisin vaikka iteäni 10 vuotta vanhemman miehen, joka on lapsetkin jo tehnyt, kuin fyysisesti luotaantyöntävän miehen.  Kyllä osa komistuksista asettuu aloilleen ja perheellistyykin suht nuorena (eli siinä kolmenkympin hujakoilla) ja osa näistä suhteista sitten päättyy eroon.

Vierailija
38/40 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en sitten tajua, koska minua on kehuttu kauniiksi, todella viehättäväksi, kauneimmaksi tyttöystäväksi, sellaiseksi, joka saisi kenet vaan miehen jne. En nyt mitenkään ylistä itseäni, koska omasta mielestäni olen vain söpö ja aika tavallinen, mutta näin miehet ovat minua kommentoineet. Mukavakin olen, ehkä sitten vaan liian herkkä tai jotain. En sellainen boss woman kuin nykyään pitäisi olla.

Itsevarmuus on se juttu. Jos se puuttuu, ei ole mitään väliä kuinka kiva ja kaunis on.

Vierailija
39/40 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsevarmuus on se juttu. Jos se puuttuu, ei ole mitään väliä kuinka kiva ja kaunis on.

Minä taas olen kuvitellut, että itsevarmuus on tärkeää lähinnä miehen viehättävyyden kannalta? Miehet taas saattavat pitää hiljaista, ujoa naapurintyttötyyppiä viehättävämpänä kuin suupalttia itsevarmaa?

Vierailija
40/40 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä