Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurilla ei ole muuta tekemistä kuin kytätä muita

Vierailija
23.04.2022 |

Miten sille keksisi elämään sisältöä, ettei tarvitse muiden elämän kautta elää?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen se Lars-Johan Grönholm on kyttääjä.

Vierailija
2/12 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää järkeä päähän. Tuohan on elämän haaskaamista.

Suomalaiset yleensäkin aika tyhmiä. Harvoin edes uskovat saamaansa ohjeistusta, sitten mennään miten sattuu ja ajatellaan että se on ok ja sanotaan muillekin miten toimia ...;(

Vai oliko kysymys, ettei kyylää sinun elämääsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se etsii sitä elämsä rakkautta. 28-32 vuotiasta yksinään liikkuvaa henkilöä kenen postiluukusta voi mennä tunkemaan suklaata romanssinkaiho mielessään.

Vierailija
4/12 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää järkeä päähän. Tuohan on elämän haaskaamista.

Suomalaiset yleensäkin aika tyhmiä. Harvoin edes uskovat saamaansa ohjeistusta, sitten mennään miten sattuu ja ajatellaan että se on ok ja sanotaan muillekin miten toimia ...;(

Vai oliko kysymys, ettei kyylää sinun elämääsi?

Kyylää varmasti kaikkea mikä liikkuu ja pitää ääntä saati näkyy.

Vierailija
5/12 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kysymässä että mikä on homman nimi. Sano että ahistaa, kerro että tuntuu turvattomalta tjs. Oon ite tehny vastaavan, mutta eri tilanteessa, eikä tarvinnu enää valittaa. Ihanan vaivaantunu ilme.

Vierailija
6/12 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sulle!

Vierailija
7/12 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naapurini on umpihullu.

Keski-ikäiset mies ja nainen, asuvat omakotitalossa vuokralla. Akka on alusta asti ottanut minut hampaisiinsa. Muille naapureille on mielinkielin, minua ei tervehtinyt edes alussa. Kyttää ja rääkyy omalta tontiltaan,milloin mistäkin. Viime kesänä olin kukkia istuttamassa, ja se älytön karjuminen ja sättiminen alkoi taas,ihan syyttä, kunhan vain kävi kimppuuni.

Valittaa kaikesta, pelottelee lapsia, ja tuijottaa uhkaavasti, suoraan kohti, kun olemme ulkona. Pahimmillaan etsi numeroni jostain, ja soitteli minulle töihin.

Todella ahdistavaa. Olen akan käytöksestä ollut yhteydessä vuokraisäntäön, joka eukon jo kertaalleen puhuttelikin. Olen koettanut olla pitkämielinen, mutta alkaa olla minullakin hermot loppu. Seuraavasta kerrasta kun akka häirkiköi, teen rikosilmoituksen. Otan myös uudelleen yhteyden vuokra-isäntään, joka jo viimeksi mietti antaako häädön.

Vierailija
8/12 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun naapurini on umpihullu.

Keski-ikäiset mies ja nainen, asuvat omakotitalossa vuokralla. Akka on alusta asti ottanut minut hampaisiinsa. Muille naapureille on mielinkielin, minua ei tervehtinyt edes alussa. Kyttää ja rääkyy omalta tontiltaan,milloin mistäkin. Viime kesänä olin kukkia istuttamassa, ja se älytön karjuminen ja sättiminen alkoi taas,ihan syyttä, kunhan vain kävi kimppuuni.

Valittaa kaikesta, pelottelee lapsia, ja tuijottaa uhkaavasti, suoraan kohti, kun olemme ulkona. Pahimmillaan etsi numeroni jostain, ja soitteli minulle töihin.

Todella ahdistavaa. Olen akan käytöksestä ollut yhteydessä vuokraisäntäön, joka eukon jo kertaalleen puhuttelikin. Olen koettanut olla pitkämielinen, mutta alkaa olla minullakin hermot loppu. Seuraavasta kerrasta kun akka häirkiköi, teen rikosilmoituksen. Otan myös uudelleen yhteyden vuokra-isäntään, joka jo viimeksi mietti antaako häädön.

Ai niin, on myös mm kirjoitellut paikallislehden tekstariosastolle valituksia, kasaa tontin kaikki lumet siten, että ne valuvat tontilleni ja niin edelleen. Vuosikausien kiusanteko, ihan syyttä. Taidan olla liiankin kärsivällinen ja kiltti, kun olen tuota katsellut

Vierailija
9/12 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkkyy,muutettiin yhteen pikkukuntaan Uudellamaalla.Isäntä kahteli talon sokkelia,"maalaisko"ääni vieressä mitäpä kahtelet"talo keskel tonttia..sitten naapuri kulki takaa talon ovelle,laitettiin kii takaovi piti laittaa.Kesäl, olin laittautumassa lähös eläinlääk.jo kuuluu tieltä" elä elä oot ihan nätti Jo",ja kun rupsitin lehtiharaval tonttia,jo taas tieltä",vieläkö se tällä",sillon män hermo sanoin"kait sitä omal pihallaan saap"näitä kuittailuita riitti!!.Nyt pihalla niin uudet käyttäjät isä sekä aika poika.Kameraa ajattelen,mistä ne osaa tulla kyylää tien varteen.. Nyt kesällä lisään puita,tuijia..ja kulku tulee piilosta..ei enää edes mene tuonne rajalle..

Vierailija
10/12 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on auttanut kyylän pois sulkeminen. Eli tervehdi iloisesti, mutta älä ikinä jää juttelemaan, vaan jatka matkaa. Eli et pysähdy, vaikka sanoisi mitä. Älä myöskään avaa ovea, jos pimpottelee. Ovet lukkoon ja teeskentelet, ettet ole kotona. Meillä kyylä yritti aina änkeä väkisin sisälle, milloin milläkin verukkeella. Me lopetettiin omassa pihassa oleilu ja lähdettiin aina lenkille tai mökille. Ja iltaisin sälekaihtimet kiinni. Ilta on kyylän lempiaikaa oleilla ikkunan takana. Näillä keinoin kyylä kyllästyi ja muutti, kun ei ollut mitään raportoitavaa.

Vierailija
11/12 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla talon häirikkö joka on täysin syytön kaikkeen aina.

Vierailija
12/12 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja taas kyylää, mitä se naapuri kyylää! Siinäpä se kummallakin päivä kuluu jeesustelemalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän