Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderpanoja ja muita tinderkokemuksia

Vierailija
23.04.2022 |

Onko monella käynyt flaksi tinderissä?? todella pinnallistahan tuo on ja naisia on paljon vähemmän tarjolla kuin miehiä

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tinderissä 2 kk aikana noin 10 matchia joista 4 naista ei vastannut viesteihin mitään ja muut vastasi todella tylsästi yhdellä sanalla tai puhui vaan itsestään. 2 kanssa kävin treffeillä ei kauheesti kehumista

Vierailija
2/30 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa nais matcheista ei vastaa viestehin ikinä. Miksi tehdä kyseiseen palveluun profiili, jos ei halua vastailla ?? Naiset ryhdistäytykää !!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

6v ollut mukana silloin tällöin, yleensä jaksan ehkä 2 kk kerralla, kunnes täytyy pitää taukoa.

Käynyt ehkä 15 naisen kanssa treffeillä, suurin osa ghostaavat jos keskusteluvaiheessa. Yhdeltä sain ravintolaillan päätteeksi, ja seuraavana päivänä se ilmoitti ettei ole 100% sinkku. Ruoka, juomat ja taksi kustansi noin 200€, olisi saanut samaan hintaan maksulliselta, mutta ilman jäätävää darraa.

Vierailija
4/30 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt. Olen varattu ja siksi Tinderissä ilman kuvaa. Tekstissä kerroin tilanteen, itsestäni ja että etsin panoseuraa. Ihan hyvin on tullut mätsejä ja alkunsa on saanut kaksi pitempää (2 vuotta) suhdetta ja yksi kertaluonteinen. Lisääkin olisi ollut, mutta kun tämä varaustilanne rajoittaa tapaamisaikoja ja yh-äidit tyypillisesti ovat saatavilla joka toinen viikonloppu. Viikonloput ei mulle käy ollenkaan. Kaikkia kandeja en ole katsonut loppuun saakka, koska keskityn aina kulloiseenkin sivusuhteeseen ja niiden aikana Tinder on katkolla. Habitukselta olen pitkä, hoikka, 50+. Mela ihan peruskokoa, se ei ole vaikuttanut tärppeihin.

Alapeukuttajille vinkiksi, että keskittykää siihen tekstiin ja olkaa sitten mielenkiintoisia, kun pääsette kirjoittelemaan/treffeille.

Vierailija
5/30 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On käynyt. Olen varattu ja siksi Tinderissä ilman kuvaa. Tekstissä kerroin tilanteen, itsestäni ja että etsin panoseuraa. Ihan hyvin on tullut mätsejä ja alkunsa on saanut kaksi pitempää (2 vuotta) suhdetta ja yksi kertaluonteinen. Lisääkin olisi ollut, mutta kun tämä varaustilanne rajoittaa tapaamisaikoja ja yh-äidit tyypillisesti ovat saatavilla joka toinen viikonloppu. Viikonloput ei mulle käy ollenkaan. Kaikkia kandeja en ole katsonut loppuun saakka, koska keskityn aina kulloiseenkin sivusuhteeseen ja niiden aikana Tinder on katkolla. Habitukselta olen pitkä, hoikka, 50+. Mela ihan peruskokoa, se ei ole vaikuttanut tärppeihin.

Alapeukuttajille vinkiksi, että keskittykää siihen tekstiin ja olkaa sitten mielenkiintoisia, kun pääsette kirjoittelemaan/treffeille.

Typerys, olet itse kirjoittanut ketjun kaikki vastaukset.

Vierailija
6/30 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerys, olet itse kirjoittanut ketjun kaikki vastaukset.

Sähän sherlokki olet. Käsiala-analyysilläkö tuon selvitit? Joudun nyt paljastamaan, että kaikki Tinderin profiilit, sekä miesten, että naisten, ovat mun tekemiä. Mätsään ja käyn itseni kanssa treffeillä.

Vierailija
7/30 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin n. 1,5 vuotta tinderissä. Tuona aikana treffejä n. 100:n eri naisen kanssa. Seksiä n. 25:n eri naisen kanssa. Muutama kolmen kimppa, minä+2 naista. Lopulta löysin itselleni ihan täydellisen naisen, aloitin suhteen ja lopetin tinderin käytön.

Vierailija
8/30 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin tinderiin että se on niinettei komatsun ja minun välliin tule kettän mutta muuten voi joku nainen tulla keittämään ja antamaan pilluan

.

Onneksi on aika vähän tullu kukaan vaatimaan mitään kun en ois vaatimuksiin suostunnu kuitenkan!

Ihme on kunnei tavallinen kunnon suamalainen perusmies käy!!! Mutta ei pakolla.

Vierailija
9/30 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä (nainen) sai tinderistä niin paljon munaa kun vaan halusi

Vierailija
10/30 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin ongelma on ettei sieltä yhtä aikaa haetaan vaan uusien ihmisten kohtaamista ja irtoseksiä ekoilla/anoilla treffeillä. Koskaan ei tiedä pitäisikö sitä lähteä viemään kumpaan suuntaan, tutustumaan vai flirttailemaan. 

Vierailija
11/30 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderin ongelma on ettei sieltä yhtä aikaa haetaan vaan uusien ihmisten kohtaamista ja irtoseksiä ekoilla/anoilla treffeillä. Koskaan ei tiedä pitäisikö sitä lähteä viemään kumpaan suuntaan, tutustumaan vai flirttailemaan. 

Ei missään tapauksessa kannata alkaa säätämään. Treffit, pano ja uusi mies hakuun. Se toimii AINA. N 32

Vierailija
12/30 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Ja sitten osa naisista on vaan testaamassa markkina-arvoa. Kun mätsit on saatu, ei vastata ollenkaan tai yhdellä sanalla. Nämä on juuri niitä, joille pitäisi olla joku omaperäinen, nokkela "avaus"repliikki.

Itse olen löytänyt kaikki kivat tosissaan olevat naiset Tinderistä ihan vaan "Terve, miten menee?" aloituksella. Niinhän se livenäkin alkaa.

Vierailija
13/30 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

~100 naista oon tota kautta tavannut ja yli 90% kanssa harrastin seksiä. Oli ennen hyvä lihatiski irtosuhteiluun kaikenkaikkiaan ja kokemukset pelkästään positiivisia. Tarjonnan taso on kyllä laskenut viimeisen parin-kolmen vuoden aikana merkittävästi ja nykyään haen seurani muita reittejä.

Vierailija
14/30 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei missään tapauksessa kannata alkaa säätämään. Treffit, pano ja uusi mies hakuun. Se toimii AINA. N 32

Juuri noin. Mulla lukee tekstissä suoraan, että olen varattu ja etsin seksiseuraa. Sitten tulee mätsi varatulta naiselta. Ok, eikun treffeja sopimaan, jos halut kohtaa niin panemaan. Siinä vaiheessa nainen alkaa vatuloida haluaako oikeasti pettää jne diipadaapaa. Saman tien vaan hyvät jatkot ja seuraava nainen.

Vierailija
15/30 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sulla on pituutta ja painoa?

Vierailija
16/30 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sulla on pituutta ja painoa?

186/76, kenkä 43

Vierailija
17/30 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa nais matcheista ei vastaa viestehin ikinä. Miksi tehdä kyseiseen palveluun profiili, jos ei halua vastailla ?? Naiset ryhdistäytykää !!

Ne naiset pilaa koko sovelluksen jotka juuri tekee tätä että pyörittää kymmentä matchia samaan aikaan ja selvähän se on ettei voi enää muistaa edes mitä henkilö harrasti tai opiskeli. Pitäisi olla matchraja 10 max aktiivista niin ei olisi niitä kellä siellä on 100 miestä jonossa joista juttelee yhdelle ja miehet ihmettelee miksei nainen vastaa. Ei voi ymmärtää miksi pitää tykkäys antaa jos ei kiinnosta keskustella tai ei osaa käyttäytyä ja keskittyä vaan muutamaan. Bannia pitäisi saada moisesta. Tori.fi sivustollakin voi olla aktiivisia hakuvahteja kaikkiaan max 20 kpl ja sinun on poistettava hakuvahti jos tallennat uuden. Vaikka ei deittailuun liity niin voisivat ottaa mallia sieltä rajoituksista

Vierailija
18/30 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset siellä harrastaa sitä pokemonkorttimeininkiä että kootaan miehiä "pelinappuloita " kauhea kasa että voidaan ylpeillä muille kellä on eniten osumia ilman että on aikomustakaan keskustella

Vierailija
19/30 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin n. 1,5 vuotta tinderissä. Tuona aikana treffejä n. 100:n eri naisen kanssa. Seksiä n. 25:n eri naisen kanssa. Muutama kolmen kimppa, minä+2 naista. Lopulta löysin itselleni ihan täydellisen naisen, aloitin suhteen ja lopetin tinderin käytön.

100 naisen kanssa :D ettei vaan olisi max 10 naisen kanssa kunnes päästit kissan ulos ja tuli pieni laskuvirhe. Naiset on siellä muutenkin niin epäsosiaalisia että ei kuulosta uskottavalta muutenkaan tuo ja kokemusta löytyy ison tuttavapiirin kautta erinlaisista miehistä enkä vaan puhu itsestäni. Toki varmaan niitä golddigger bimboja saa kuka vaan paksulla setelinipulla

Vierailija
20/30 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100 naisen kanssa :D ettei vaan olisi max 10 naisen kanssa kunnes päästit kissan ulos ja tuli pieni laskuvirhe. Naiset on siellä muutenkin niin epäsosiaalisia että ei kuulosta uskottavalta muutenkaan tuo ja kokemusta löytyy ison tuttavapiirin kautta erinlaisista miehistä enkä vaan puhu itsestäni. Toki varmaan niitä golddigger bimboja saa kuka vaan paksulla setelinipulla

Ei saa kuka vaan. Kaikilla ei ole paksua setelinippua. Golddiggeritytöt on parhaita. Niiden kanssa ei homma mene säätämiseksi.