Suomessa on aika paljon komeita miehiä!
Tässä istun kahvilassa ja katselen kadun vilinää. Täällä keskimäärin komeita miehiä: moni on miettinyt, mitä päälleen pistää ja hiukset on kunnossa jne.
Tilanne on siis hyvä.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon jäänsinisiä/teräksenharmaita silmiä....uuuu.
Juuh, tykkään vaaleista viikingeistä myös.
Mulle käy kaikki, tummat ja tuliset, viileet vaaleet ja siltä väliltä. Punahiuksisetkin ihquja!
Kohta taas saa katsella paidattomia lihaskimppuja ja seksualisoida heitä mielessään 🤤
Vierailija kirjoitti:
Monelta hiukset puuttuu kokonaan.
Tuo on etenevä suuntaus naistenkin puolella.
Vierailija kirjoitti:
Kohta taas saa katsella paidattomia lihaskimppuja ja seksualisoida heitä mielessään 🤤
Aion mennä vakipaikkaani eli Hietsun rantaan lepuuttamaan silmiäni komeissa mieskehoissa.
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla mies.
En, vaan kiilusilmäinen neito kevättakissaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän sen itsekin. Aika jäätä on silti suomalaiset naiset. Ulkomainen nainen alkaa heti flirttaamaan, jos on kiinnostunut. Miksi suomalainen nainen on niin estoinen? Jäätte ilman, jos ette ole aktiivisia.
Ne luo tinder-profiilin ja ottaa vähiten huonon vonkaajan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kyttäätte ihmisiä? Antakaa niiden miesten kävellä rauhassa, ei ne ole mitään lihanpaloja teitä varten.
Ai, ei saisi katsoa? Älä viitsi.
Outo. En ole tiennyt että naisia kiinnostaa miehen vartalo eroottisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion mennä vakipaikkaani eli Hietsun rantaan lepuuttamaan silmiäni komeissa mieskehoissa.
Mä olen tehnyt tuota koko talven salilla jo ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kyttäätte ihmisiä? Antakaa niiden miesten kävellä rauhassa, ei ne ole mitään lihanpaloja teitä varten.
Ai, ei saisi katsoa? Älä viitsi.
Miksi naiset saisi katsella miehiä kun ei miehetkään saa naisia katsoa. Pidä se katse vaan jossain muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä!
Nyt kyllä lähtee ketju poistoon. Ei suomalaista miestä saa kehua.
Meinaatko että "Ilmiannettu rasistisena"? Joku itseään valkoisuuttaan vihaava intersektionalisti Silakka ilmiantaa tämän varmasti! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän sen itsekin. Aika jäätä on silti suomalaiset naiset. Ulkomainen nainen alkaa heti flirttaamaan, jos on kiinnostunut. Miksi suomalainen nainen on niin estoinen? Jäätte ilman, jos ette ole aktiivisia.
No kun ujostuttaa! En uskalla flirttailla tai edes katsoa päin komeaa miestä, jos se ajattelee, että mitä toi itsestään luulee?
Vähän sama juttu. Eilen salilla oli pari komistusta, jotka katsoi, mutten itse uskaltanut edes katsoa takaisin. Ei kai tuollaiset tämmöisestä kiinnostu? Ei ollut rohkeutta rohkaista, vaikka (tai koska) he olivat niin namuja!
Vierailija kirjoitti:
Ah, naapurin nuori mies ottaa aurinkoa paidatta. Siinäpä silmäniloa etätyöläiselle.
N46
Vierailija kirjoitti:
No olen niin puutteessa, että ihastuin ja ajattelin tuhmia pelkästään taidehistorian luennolla, kun näin kreikkalaisia patsaita.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ainakin hyvännäköistä päällä, 18-25 v blondia.
M44
En ole koskaan ymmärtänyt mitä järkeä on katsella toisten ihmisten vartaloita kun voi katsella omaakin.
Vierailija kirjoitti:
Nuo ne vasta pervoja onkin. Onneksi ymmärtävät pitää ajatuksensa päänsä sisällä. Maailmaan ei ole syntynyt naista, joka ei päivittäin ajattele "olenkohan hullu"
mies54v
Monelta hiukset puuttuu kokonaan.