Tuettu loma, oletteko saaneet ?
Kommentit (27)
Härmän kylpylässä oli niin järkyttäviä perheitä, että oikein hävetti. Söivät kun siat ja heti aamusta olivat kännissä.
Enpä nyt oikein usko.
Olen huomannut paljon isoja perheitä( lestadiolaisia?) , yksinhuoltajia, kahden vanhemman perheitä jne.
Normaaleja ihmisiä. Ei varmasti rikkaita, mutta tavallisia työssäkäyviä iso osa.
Voit lahjoittaa nyt myös kätevästi tekstiviestillä. Lähetä haluamasi viesti numeroon 16499. Lahjoita 12e: lähetä tekstari TAIVAS numeroon 16499 Lahjoita 20e: lähetä tekstari TAIVAS20 numeroon 16499 Lahjoita 30e: lähetä tekstari TAIVAS30 numeroon 16499
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on niin paljon pienituloisia ettei niitä saa heppoisin perustein. Pitää olla koko perheellä pitkä liuta diagnooseja ja kunnon velat ulosotossa tai vastaavaa.
Höpöhöpö :) me päästiin tuetulle lomalle, vaikka mies oli töissä ja mä äitiyslomalla eikä kummallakaan lapsella ollut mitään diagnooseja. Molemmilla meillä luottotiedot kunnossa ja muutenkin ihan normaali perhe ilman ylimääräisiä taakkoja
Ja minä lapsettomana osallistuin tämänkin lystin maksamiseen.
Veikkaus rahoittaa nämä lomat. Ei valtio, kela tai veronmaksajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on niin paljon pienituloisia ettei niitä saa heppoisin perustein. Pitää olla koko perheellä pitkä liuta diagnooseja ja kunnon velat ulosotossa tai vastaavaa.
Höpöhöpö :) me päästiin tuetulle lomalle, vaikka mies oli töissä ja mä äitiyslomalla eikä kummallakaan lapsella ollut mitään diagnooseja. Molemmilla meillä luottotiedot kunnossa ja muutenkin ihan normaali perhe ilman ylimääräisiä taakkoja
Ja minä lapsettomana osallistuin tämänkin lystin maksamiseen.
Niin, ei kannata pelata, jos ei halua rahoittaa.
Tuetut lomat menee Veikkauksen rahoista. Jos et siis halua rahoittaa muiden lomia, älä laita Veikkauksen peleihin rahaa. Meillä minä opiskelen, jotta pääsisin pitkästä pätkätyökierteestä eroon. Lapsen sairaus aiheuttaa merkittäviä haasteita ja myös kuluja arkeen, joten hain meille tuettua lomaa, että pääsisimme edes viideksi päiväksi lomailemaan valmiiseen pöytään. Valitettavasti muuten tällaiseen lomaan ei juuri nyt olisi varaa.