Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakaspalvelijat! Paskin asiakaskokemuksesi? Minä aloitan:

Vierailija
23.04.2022 |

Asiakas osti liikkeestämme tuotteen, jossa piti olla asennustyökalu mukana paketissa. Kassalla paketti avattiin asiakkaan pyynnöstä ja tarkistettiin, että mukana on kaikki mitä tarvitseekin. (Työkalu on paketissa pienessä pahvilaatikko"taskussa", eli se saattaa jäädä huomaamatta ja mennä vahingossa paketin mukana roskiin).

Parin tunnin päästä aasiakas soitti raivosta kihisten ja huusi puhelimeen, että asennustyökalu puuttuu ja että lomareissu menee nyt pilalle ja mielipaha on valtava, ja syytti vielä, että joku meistä myyjistä on sen paketista vienyt. Siis avaamattomasta paketista. Joka avattiin kassalla asiakkaan silmien alla. Melkoisia houdineita meillä töissä siis.

Tätä toki pahoiteltiin kovasti, selitettiin että toisinaan sattuu pakkausvirheitä ja luvattiin asiakkaalle samainen työkalu veloituksetta, kun niitä meiltä hyllystä löytyi irtotavaranakin. Kun hän sitten tuli työkalua hakemaan, hän kertasi pilalle menneen reissunsa ja mielipahansa ja päälle päätteeksi haukkui meidät vielä kertaalleen varkaiksi, osoitti sormella ja sanoi: "Ei ihme että tämä työkalu löytyi näin nopeasti, kun joku teistä sen tästä paketista vei"... ja lähti liikkeestä ovet paukkuen. Ei mitään kiitosta, ei pahoitteluja ala-arvoisesta käytöksestään puhelimessa. Narisi muuten vielä hinnastakin pakkausta ostaessaan. Työmoraali esti silloin sanomasta sen mitä teki mieli sanoa, mutta kyllä ärräpäät lenteli taukohuoneessa myöhemmin.

Kertokaas muita juttuja!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän