Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on manipuloinut minut seksilelukseen, neuvoja?

Vierailija
23.04.2022 |

Olen joutunut erikoiseen tilanteeseen, enkä edes oikein ymmärrä miten näin pääsi käymään.
Tuttu mies alkoi viestitellä niitä näitä ja koska mies on kiva ja karismaattinen, vastasin viesteihin.
Pikkuhiljaa viestit muuttuivat vihjaileviksi ja vastailin vähän vaivaantuneena, mutta osalta lähdin leikkiin mukaan. Mies alkoi laitella kuviaan ja pyysi minulta samaa. En laittanut, mutta tuntui koko ajan että olen jotain "velkaa" hänelle ja hän antoi ymmärtää että minun käytös oli johtanut tähän juttuun.

Hän ehdotti tapaamista ja asiat lähtivät liikkeelle. Olin ymmärtänyt että tapaaminen on viaton, mutta hänellä oli ohjat käsissään ja tilanne johti kosketteluun. Tapaamiset jatkuivat ja nyt tapaamme aina kun hän haluaa.

Mies on kietonut minut pikkusormen ympärille ja on vaikea vastustaa hänen pyyntöjään ja tapaamisia. Haluaisin eroon tästä koko jutusta, mutta en pysty. Yritän sanoa asiasta, mutta hän saa jutun aina kääntymään niin että en sitä halua.

Ihmettelen vieläkin miten olen tähän joutunut. Mies on kiva ja vastuullinen, mutta toisaalta aika painostava.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko jo käsi käynyt pikkareiden sisäpuolella? hieronut rintojasi niin että nisät kovettuvat ja housuihin kertyy itsepintaista limaa?

mitä tunsit sinä aikana

Vierailija
22/22 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin tai muun vastaavan manipuloijan uhriksi joutuu yleensä juuri ne ihmiset, jotka eivät osaa vetää rajojaan ja sanoa ei. Nyt on ap:lla tilaisuus opetella tämä hyvin tärkeä taito. Eli lopetat yhteydenpidon tuohon ihmiseen kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän