Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ex rikkoi oven ja kävi päälle

Vierailija
23.04.2022 |

Entinen tapailukumppani tunkeutui rappukäytävään ja potkinut asunnon oven. Oven ja kynnyksen väliin tullut kolo, ns vinoon potkittu. Turvaton olo ja nukkuminen ollut hankalaa öisin.
potki ihan kunnolla, huuteli rappukäytävässä, ja soitin tuolloin hätäkeskukseen. mies käynyt päälle ja tunkeutunut asuntoon kun viimeisimmän kerran näimme erotessa.

Suhdetta ei mielestäni edes ollut, henkilön ikävät puolet kävivät melko nopeasti selville.
Edellä mainitut asiat eivät ole edes ''oudoimpia'' asioita mtä tuon lyhyen suhteen aikana miehestä selvisi.
Tällä henkilöllä ollut aikaisempia rikosasioita joihin ''oli vain syyttömänä/sivullisena'' joutunut... aivan varmasti. Onneksi en kaikkea edes tiedä Kaikintavoin oksettava ihminen.
En ole ilmoittant taloyhtiölle, enkä tehnyt rikosilmoitusta.
vuokralla olen.

Miten tässä pitää toimia?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi fiksut naiset valitsevat aina väärin?

Häh? Eihän tuo mikään puoliso ollut. Ap nimenomaan jätti tyypin ennen kuin mitään kunnon suhdetta edes syntyi.

Oli kumminki jo hässiny?

Vierailija
22/30 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hankin turvasumuttimen ja kättä pidempää, kerran avasin turvaketjun verran ja annoin pitkän suihkauksen eikä enää näkynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/30 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi ja taloyhtiö, ilmoitukset sinne

Vierailija
24/30 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme monia miehiä vaivaa kun yrittää väkisin saada naisen seurustelemaan kanssaan, siis uhkailemalla, kiristämällä ja väkivalloin! Ihanko tosissaan vielä luulevat että nainen oikeasti vielä haluaisi seurustella sellaisen miehen kanssa?

(r) aiskauksen esiaste. Tuollaiset henkilöt syyllistyvät helposti henkirikoksiin. Älä ole missään tekemisissä ja aina poliisit paikalle. On syytä, koska rikos tapahtuu. Korosta ilmoituksessa, että äijä lähinnä tuttava ei kumppani.

Vierailija
25/30 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi fiksut naiset valitsevat aina väärin?

Häh? Eihän tuo mikään puoliso ollut. Ap nimenomaan jätti tyypin ennen kuin mitään kunnon suhdetta edes syntyi.

Oli kumminki jo hässiny?

Olet oudolla tavalla kiinnostunut?

Vierailija
26/30 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tuollaisen asian käsittely etenee? Kuinka nopeasti ja tarvitseeko mun kohdata kyseistä ihmistä?

Vierailija
27/30 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosuhripäivystys

www.riku.fi

Vierailija
28/30 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat taloyhtiölle tuhoista. Teet rikosilmoituksen.

Muutat pois vähin äänin.

Minä tein näin. Ovet hajosi silti.

Vierailija
29/30 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikosilmoitus nyt ensimmäisenä ja ilmoitus taloyhtiölle, joka lähettää miehelle laskun. Miksi haluat peitellä miehen tekoja?

Rakastunut 

Vierailija
30/30 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten tuollaisen asian käsittely etenee? Kuinka nopeasti ja tarvitseeko mun kohdata kyseistä ihmistä?

Voi kestää useampikin vuosi. Kohdata ei ole pakko. Riippuu miten henkilö on haastettu.

Älä jää hoitamaan asioita yksin vaan hae oikeusapua tms

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme