Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmistä pidetään sairaana, huonoitsetuntoisena tai uskovaisena, jos ei halua seksuaalisesti kokenutta kumppania?

Vierailija
22.04.2022 |

Ymmärrän, jos tilanne on se, että on itse kokenut ja hakee neitsyttä, silloin voi aiheellisestikin pitää ihmistä kaksinaismoralistina, mutta jos henkilö on itse neitsyt ei toiveessa ole mielestäni mitään väärää tai ongelmallista.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse haluaidin 12v meitsyen kuten keskiajalla oli tapana, mutta se on laitonta jostain syysta

Vierailija
2/11 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hoitoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän vain vähän höhlänä. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
4/11 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan halua jakorasiaakaan

Vierailija
5/11 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpes tarttuu oireettomana ja vaikka käyttäisi kondomia, kondylooma samoin ja se aiheuttaa lapsettomuutta

Vierailija
6/11 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse siis nuori nainen ja kun mainitsin tästä asiasti, niin kaverini sanoivat: "no et sä oikeesti mitään neitsyttä halua." "Pitäiskö sun koittaa hankkia vähän parempi itsetunto?" "Sehän on vaan hyvä, jos mies on kokenut."

Vierailija
7/11 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, toisilla on herpes avioliitto, missä nuollaan herpeskalua ja herpes pimppaa. Kondomi ei auta, varmaan mahtavaa suuseksiä

Vierailija
8/11 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, toisilla on herpes avioliitto, missä nuollaan herpeskalua ja herpes pimppaa. Kondomi ei auta, varmaan mahtavaa suuseksiä

Ja kun tulee vauva niin naiselle tehdään keisarileikkaus, jos herpes on aktiivivaiheessa. Herpes on vauvalle vaarallinen. Herpeksestä keskustellaan neuvolassa.

Vierailija
9/11 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herpes tarttuu suuseksissä myös suuhun, vaikka käyttäisi kondomia ja se olisi oireeton.

Vierailija
10/11 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajan kannattaisi mennä lukemaan tietoa asiasta vai onko jo housuissa.

Vierailija
11/11 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä ketju meni herpeksestä jakuttamiseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä