Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

harrastettiin eilen miehen kanssa seksiä

Vierailija
17.08.2008 |

no oho, olipas uutinen. mutta pointtina olikin että ilman ehkäisyä. tai oli kortsu ensin mutta sitten se otti sen pois. mä kyllä yritin sanoa että siinä on oikeesti raskaus riskinä, mutta hän vaan totes että ei se nyt tästä kerrasta.. niinpä. mähän tuun raskaaks siitä kun se vaan kattookin mua. ja kun mulla ei oo kuukautiset alkanu synnytyksen jälkeen, niin.. no okei, hyvinkin epätodennäköistä että mä nyt olisin tullut raskaaks, mutta eihän se nyt olis eka kerta kun joku tulis raskaaks just tuommoisessa tilanteessa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kertoo kaiken... tsiisus...

Vierailija
22/23 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä vaikka mä toisaalta ehkä haluaisinkin vielä yhden, niin en todellakaan halua ns. vahinkolasta. ja en tiedä mikä miehen päässä liikkui, paitsi se että se ei halua satuttaa mua, ja seksi kortsun kanssa sattui. joten miehen logiikalla otti sen kortsun pois. ja mä kyllä selvällä suomen kielellä sanoin että riski on aina olemassa että tulee raskaaks, vaikka kuukautiset ei oo alkanu yms. mä en kuulu niihin jotka kuvittelee että imettäminen käy ehkäisystä. -ap

taas porukkaa liikenteessä, noloja ootte.

ap, keskustele miehesi kanssa. ilmeisesti aika pieni vielä se teidän kuopus. ehkä mies luulee ettet vielä voi tulla uudestaan raskaaksi tai jotain. älä ota tietoista riskiä jos mies ei halua enempää lapsia. yhdessä lapset pitää tehdä, muuten mies voikin lähteä. mutta rehellistä keskustelua peliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeks nyt jos mä en ymmärrä millä tavalla se tekee musta tyhmän. ilmeisesti mä vaan olen niin tyhmä. -ap

Tämä kertoo kaiken... tsiisus...