Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

harrastettiin eilen miehen kanssa seksiä

Vierailija
17.08.2008 |

no oho, olipas uutinen. mutta pointtina olikin että ilman ehkäisyä. tai oli kortsu ensin mutta sitten se otti sen pois. mä kyllä yritin sanoa että siinä on oikeesti raskaus riskinä, mutta hän vaan totes että ei se nyt tästä kerrasta.. niinpä. mähän tuun raskaaks siitä kun se vaan kattookin mua. ja kun mulla ei oo kuukautiset alkanu synnytyksen jälkeen, niin.. no okei, hyvinkin epätodennäköistä että mä nyt olisin tullut raskaaks, mutta eihän se nyt olis eka kerta kun joku tulis raskaaks just tuommoisessa tilanteessa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se haluaa ottaa riskin että mä tulisin raskaaks kun ei missään nimessä halua lisää lapsia. -ap

Vierailija
2/23 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi kanssa. Keskustelkaa haluaako miehesi oikeasti ottaa sen riskin, että tulisit raskaaksi. Yhden illan nautinnosta ilman kortsua voi tosissaankin olla pitkät seuraamukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei haittais yhtään vaikka tuliskin yks lisää. mutta kun mies ei olis halunnut tuota kolmattakaan. -ap

Ja sinä ilmeisesti haluat, koska jyystät paljaaltaan..

Vierailija
4/23 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että miehesi ei tajua sitä. Ei varmaan ole mikään järjenjättiläinen, kun vaimokaan ei osaa laittaa pisteen jälkeen isoa kirjainta.

Vierailija
5/23 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten enpä voi hänen kanssaan keskustella. ja kyllä mä *osaan* laittaa ison kirjaimen pisteen jälkeen, se, että en laita, on ihan pelkkää laiskuutta. sillä ei ole mitään tekemistä järjen kanssa. -ap

Voi olla, että miehesi ei tajua sitä. Ei varmaan ole mikään järjenjättiläinen, kun vaimokaan ei osaa laittaa pisteen jälkeen isoa kirjainta.

Vierailija
6/23 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.Nämä on just niitä, jotka sikiää aina vaan, vaikka ei missään nimessä pitäis...

Vierailija
7/23 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on nähty, kun ei viitsitä ehkäistä ja heti ollaan raskaana. Siinä perustelut.

Vierailija
8/23 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin miehelläsi. Vai toivotko raskautta?

Vierailija
9/23 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tulis yks lisää. jos mies tietoisesti haluaa ottaa riskin, niin sehän on sen tyhmyyttä. -ap

kuin miehelläsi. Vai toivotko raskautta?

Vierailija
10/23 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niin me vaan kolmaskin saatiin. eikä tuo vielä oo jättänyt. -ap

Näitä on nähty, kun ei viitsitä ehkäistä ja heti ollaan raskaana. Siinä perustelut.

Vierailija
11/23 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on niin laiska, että ei viitsi kortsua käyttää ja vaimo niin laiska, että ei jaksa pisteen jälkeen edes isoa kirjainta laitaa, puhumattakaan muista karkeista kielioppivirheistä.

Ette varmaan jaksa hoitaa niitä vahinkolapsiannekaan?

Käy hakemassa jälkiehkäisypillerit!!!!!!!!!!

Vierailija
12/23 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihkossa miehet kyllä lupaa mitä vaan, muuttuu ääni kellossa, kun näytät raskaustestin tuloksen.

Vierailija
13/23 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolustaudun sillä että mun äidinkieli ei oo suomi. :P ja on aika kaukaahaettu tuo sun yhtälö siitä että se että mä en viitsi laittaa isoa kirjaina lauseen alkuun tarkoittais sitä että en jaksa lapsesta huolehtia. -ap

Mies on niin laiska, että ei viitsi kortsua käyttää ja vaimo niin laiska, että ei jaksa pisteen jälkeen edes isoa kirjainta laitaa, puhumattakaan muista karkeista kielioppivirheistä.

Ette varmaan jaksa hoitaa niitä vahinkolapsiannekaan?

Käy hakemassa jälkiehkäisypillerit!!!!!!!!!!

Vierailija
14/23 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kielessä ei muuten tule isoa kirjainta pisteen jälkeen? Ihan mielenkiinnosta kyselen...

Vierailija
15/23 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista karkeista kielioppivirheistä. -ap

Missä kielessä ei muuten tule isoa kirjainta pisteen jälkeen? Ihan mielenkiinnosta kyselen...

Vierailija
16/23 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te osaatte löytää aina olennaisen näistä jutuista... Täällähän näyttää olevan harvinaisen typerää ja katkeraa porukkaa tänä iltana. Ja tämä ei tarkoita sinua ap :)

Vierailija
17/23 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.Siinä mitään katkeruutta ole, vaan totuus.

Vierailija
18/23 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaan teki mieli pohtia miehen motiiveja muuallakin kuin vaan omassa päässä, joten eksyin tänne. no, muistuupahan taas miksi oon pysytellyt poissa pitkän aikaa. -ap

Te osaatte löytää aina olennaisen näistä jutuista... Täällähän näyttää olevan harvinaisen typerää ja katkeraa porukkaa tänä iltana. Ja tämä ei tarkoita sinua ap :)

Vierailija
19/23 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mulla ei oo ollu minkäänlaisia ongelmia tulla raskaaks. se tapahtuu lähestulkoon sormia napsauttamalla. -ap

.Sitä saa, mitä tilaa...eli tosta seuraa ei-toivottu lapsi. Siinä mitään katkeruutta ole, vaan totuus.

Vierailija
20/23 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas porukkaa liikenteessä, noloja ootte.

ap, keskustele miehesi kanssa. ilmeisesti aika pieni vielä se teidän kuopus. ehkä mies luulee ettet vielä voi tulla uudestaan raskaaksi tai jotain. älä ota tietoista riskiä jos mies ei halua enempää lapsia. yhdessä lapset pitää tehdä, muuten mies voikin lähteä. mutta rehellistä keskustelua peliin.