Onko lapsimessuilla oikeasti kivaa?
Jotenkin se hypetys tuntuu hullulta ja moni näyttäisi haluavan sinne vain alejen ja messutarjousten takia. Ajatuskin, että veisin taaperon shoppailemaan isoon halliin täynnä alekiilto silmissä säntäileviä mammoja kuulosti painajaiselta, mutta nyt somevaikuttajat tekevät niin hemmetin kivan näköistä promoa jossa lapset leikkii ja kaikki on siistiä, niin melkein tekisi mieli oikeasti mennä.
Joten...
Lapsimessut - uhka vai mahdollisuus?
Kommentit (8)
Eli katsoit instaa ja nyt oot yksi niistä messutarjous silmissä juokseva mamma? En tajua...
Hyviä diilejä löytyi, ei liikaa tungosta ja lapset tykkäs! Etenkin poliisiautot oli pop😍
Mun mielestä aivan kauheaa. Kerran kävin ja riittää. Ystävien kanssa juttelin niin toiset tykkää.. Kokeile kerran?
Me käytiin joskus, kun lapset oli pienempiä ja ne kyllä tykkäs. (Saatto kyllä olla jollain eri nimellä silloin, perhemessut tms.) Ei me mitään sieltä muistaakseni kyllä ostettu, että ei sinne ole pakko mennä shoppaamaan vaan ihan voit mennä viettämään kivan päivän lastesi kanssa.
Mulla oli kivaa. Lapset jonottivat karuselliin muutaman tunnin, mutta minä en suostunut poistumaan laitteesta vaan huutelin hävyttömyyksiä ja ajelin ajelemistani. Kivaa oli.
On siellä oikeasti kivaa ja paljon muutakin tekemistä kuin vain shoppailua. Siellä on leikkiä, askartelua, pelejä, maistiaisia jne.
Muutamana vuotena tuli käytyä, kun oli pikkulapsia. Lisäksi olen kerran ollut messuilla töissä, sekin oli hauskaa.
Ajatuksena todella uhka. Muista että somettajay saavat rahaa hyvän kuvan antamisesta, eli kaikki on aina livenä surkeampaa.