En ymmärrä miksi mieheni sanoo että en saisi lastemme nähden syödä karkkia arkena.
Lapsillamme on karkkipäivä lauantaina ja he eivät saa karkkia kuin silloin. He ovat 10v, 8v, 6v ja 4v. Minä syön itse joka päivä paljon karkkia ja suklaata. Lapset näkevät minun syövän niitä ja kerjäävät niitä minulta mutta minä en niitä tietenkään anna heille niitä koska heillä on karkkipäivä lauantaina mutta he valittavat isälleen että syön karkkia enkä anna niitä heille. Sitten he usein etsivät karkkikätköjäni ja syövät niistä salaa karkkia minkä takia minä rankaisen heitä samoin kun rankaisen heitä jos he syövät karkkia tai suklaata jota minulta jää joskus vahingossa vaikka keittiön pöydälle. Mieheni on tästä vihainen minulle enkä minä ymmärrä miksi. Kyllä minä saan karkkia syödä niin paljon kun haluan mutta lapset eivät minun karkkeja saa syödä koska ne ovat minun ja heillä on karkkipäivä lauantaina.
Kommentit (9)
Miehen pitäisi asettaa naiselle rajat. Tuo on osoitus rakkaudesta.
mies54v
Miten kehtaat kieltää lapsilta karkin syönnin kun et itsekkään pysty olemaan syömättä. Tuohan on ihan sama kun lällättäisit että katsokaa mitä minulla on mutta te ette saa kun todellinen kiusaaja
Vierailija kirjoitti:
toivottavasti tää ei ole totta
Ei todellakaan ole.
Nykyaikana ei lainkaan uskota karkkipäiviin koska se lisää syömishäiriöitä ja ylipainoa. Mitään elintarviketta ei saisi nostaa jonkun toisen yli. Se aiheuttaa vääristyneen suhteen syömiseen ja ruokaan. Karkkipäivä nimenomaan opettaa siihen että yhtenä päivänä vedetään napa pinkeäksi ja että on jotain kiellettyjä elintarvikkeita. Oikeasti herkkuja tulisi nauttia päivittäin pieniä määriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toivottavasti tää ei ole totta
Ei todellakaan ole.
Kyllä tämä on totta. Aikuisena minulla on oikeus syödä karkkia niin paljon kun haluan mutta lapset eivät saa syödä sitä muuten kuin lauantaina koska heillä on karkkipäivä lauantaina.
Vierailija kirjoitti:
Nykyaikana ei lainkaan uskota karkkipäiviin koska se lisää syömishäiriöitä ja ylipainoa. Mitään elintarviketta ei saisi nostaa jonkun toisen yli. Se aiheuttaa vääristyneen suhteen syömiseen ja ruokaan. Karkkipäivä nimenomaan opettaa siihen että yhtenä päivänä vedetään napa pinkeäksi ja että on jotain kiellettyjä elintarvikkeita. Oikeasti herkkuja tulisi nauttia päivittäin pieniä määriä.
Alku oikein, loppu väärin. Meillä ei ole karkkipäivää, koska se antaa signaalin siitä, että herkut kuuluvat jokaiseen viikonloppuun. Meillä suldään karkkia silloin kun tekee mieli tai meillä on aihetta juhlaan. Kerran kuussa tai kahdessa siis. Lapset eivät kaipaa herkkuja, ei ät rohmua niitä juhlissa eivätkä kysele niiden perään.
Ap irti sokerikoukusta.
Oletko kiltti mies 40v:n sisko? Ihan samanlainen kirjoitustyyli.