Kertokaa mieslukkojen käytöstä
Siis onko toinen aina lukko johon toinen työntää avaintaan? Vai voiko välillä vaihtaa roolia?
Kommentit (14)
Eli yhtyvätkö miehet vuorotellen, työntymisvuorot? Vai työntyykö toinen joka kerta?
Yritin keksiä synonyymin miesten penetraatiolle ettei ketjua heti poistettaisi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mieslukko?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mieslukko?
Tunnelukko miehiä kohtaan.
Voisiko joku nyt antaa vastauksen?
Eikö tällä palstalla kukaan tiedä ja osaa kertoa totuutta miesten välisestä aktista? Onko siis toinen aina antaja, toinen ottaja? Vai vaihtuuko roolit?
Jos olet vakavissasi, mitä kyllä epäilen, niin googlaa top, bottom ja vers.
Tulee mieleen Mausalan kansallispuvun ekat viestit mieleen. Samanlaista jankkausta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tällä palstalla kukaan tiedä ja osaa kertoa totuutta miesten välisestä aktista? Onko siis toinen aina antaja, toinen ottaja? Vai vaihtuuko roolit?
Voin vastata toki vain omasta puolestani. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 24 vuotta, ja ikäeroa meillä on 18 vuotta. Olen itse siis nuorempi. Alkuvuosina mieheni oli se, joka useimmin teki aloitteen seksiin. Ehkä yleisin kuvio oli niin, että ensin laukesin hänen suuhunsa, minkä jälkeen hän laukesi anukseeni. Nyt viime vuosina kun ikää alkaa tulla, hänen erektionsa on vain harvoin niin kova että anaaliyhdyntä onnistuu niin päin. Joten nyt on roolit aika pitkälti vaihtuneet, eli minä olen useammin se penetroija, ja otan häneltä suuhun.
M49
Tarkoitan siis että kiinnostaa totuus samaa puolta olevista lukoista! Naaraslukko ei liity kysymykseeni.