Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki ihastukseni ovat olleet yksipuolisia. Muita?

Vierailija
22.04.2022 |

Niin, siinäpä se tuli. Olen ollut monesti ihastunut mutta kertaakaan siitä ei ole tullut mitään. Olen kohta 40. Onnekkaita te ketkä saatte kokea molemminpuolisen ihastumisen ja rakastumisen!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa. Parisuhteita on ollut, mutta yleensä niissä on selkeästi aina jompikumpi välittänyt enemmän. Nyt uskon parantuneeni tuosta. Uskon, että jokin trauma, yleensä lapsuudessa, tuon aiheuttaa. Minua ei rakastettu lapsuudenperheessä kunnolla, joten olen hakenut samaa tuttua kärsimystä tiedostamattani.

Vierailija
2/8 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikille käy noin. Vastakappale on vain sopiva, ei se kemiallisesti kiinnostavin.

mies54v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle on ainakin omakohtaisesti olemassa ihan looginen selitys:

Voisin ihastua 7/10 tason naisiin

Voisin tyytyä 6/10 naisiin

Mutta vain 5/10 naiset kiinnostuvat minusta ja itse en heistä.

Ei ole olemassa mitään "huonoa tuuria" tai "et ole vielä vain tavannut sitä oikeaa" vaan ihan puhdasta tasoteoriaa.

Jokainen nainen noudattaa tasoteoriaa.

Vierailija
4/8 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla muunlaista ihastumista? No, kai voi, mutta itse en ole kokenut. Onhan noita tuttuja joilla on parisuhde, joten omaan kokemukseen en voi nojata

Vierailija
5/8 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaima täälläkin ja sama ikä

Vierailija
6/8 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi puoli niiltä puuttui, etu- vai takapuoli?

Vierailija
7/8 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan ihastuin ja tein tuttavuutta vääränlaisiin poikiin, sain siipeeni. Opin parista kerrasta oman tason.

noh, kokeilin ujoja ja hiljaisia poikia...kas kummaa, heilläkin on suuret luulot itestään, että he saavat sen luokan koreimman kukkasen, jota jännät pojat kuolaa....ja sivuuttavat minun kutsut täysin.... ovat sitten mieluumin yksin.....

Mieli on sekopää kun alapää ohjaa

Vierailija
8/8 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu itsellä. Yksikään nainen ei ole minuun ihastunut ainoastaan minusta irti saataviin hyötyihin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän