Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisiltä ei kysytä tulevista lapsista?

Vierailija
22.04.2022 |

Milloin aletaan uskoa henkilöä, joka sanoo ettei tee koskaan lapsia? Joutuuko esimerkiksi 35-vuotiaana vielä kuuntelemaan juttuja tyyliin "kyllä mielesi muuttuu vielä"?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei multa ole koskaan kysytty sellasta. Tosi tökeröä porukkaa joka tollaissia kyselee.

Vierailija
2/7 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42 ja tasan yksi täti on kysellyt moisia. Sitäkin viimeksi noin 15 vuotta sitten, kun ei ole paljoa yhteyksiä pidetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 12-vuotiailta, ja noin keski-ikäisiltä / vaihdevuodet naisilta - jolloin naisista tulee miehiä, joilta voi tosin kuitenkin kysyä, jos niillä on spermaa. Poislukien adoptiot, tai niidenkin kanssa, jos ei täytä ehtoja. Voi adoptoida myös äidin, jossa ei ole muita ehtoja kuin jotka hän asettaa.

Vierailija
4/7 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin viiden vuoden ajan ei ole kysytty

Olen 44. ja ainokaiseni 24.

Vierailija
5/7 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39 ja meillä on jo lapsia. Vielä kuulemma kerkeäisi.. Luulisin, että muutama vuosi vielä ja sitten loppuu.

Vierailija
6/7 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat ihmiset kysyvät säännöllisesti, että olenko pieniin päin. En ole lihava tms. Pömppövatsa kyllä on ollut aina. Olen 50v

Lapsettomalta ystävältä kyselyt loppuivat, kun 40v alkoi lähestyä.

Vierailija
7/7 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyselty enää sen jälkeen kun täytin 47 ja lapseni oli 1-vuotias. Tuolloin vielä useampi tuttu kyseli toisen lapsen perään tai suorastaan painosti siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme