Häälahja rahana tilille!!
Olisi pitkästä aikaa mentävä veljen pojan häihin!
Kutsussa oli toive että mahdolliset muistamiset rahana niin mietimme tässä että mikähän tänä päivänä on käypänen summa nuorelle parille.
Oisko 100 euroa sopiva summa näin lähisukulaiselle.
Kommentit (13)
Kyllä se pitää olla vähintään 500€.
100-200 noin läheisiltä on hyvä summa. Vähempikin riittää, jos satanen tekee tiukkaa.
Nyt on pakko kysyä, mikä merkitys huutomerkillä on sinulle.
Kaverilla oli tuo toive. Vietiin kumminkin lahja.soitteli perään, ettei näy meidän rahat tilillä..... Vtf jengiä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Kuka on menossa? Sinä, puolisosi ja kymmenen lastanne?
Puolisoni kanssa menemme.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko kysyä, mikä merkitys huutomerkillä on sinulle.
No kysyvähän ei tieltä eksy. Tulipahan näköjään sellainen siihen😊
Mielestäni 100€ on just passeli summa 👍
Onneks ei tuu kutsuja tollasiin, ei olis varaa
Vierailija kirjoitti:
Mun ystävä ainakin tiesi että mulla ei opiskelevana yh äitinä ollut varaa antaa rahaa muille kun rahasta oli niin tiukkaa muutenkin. Kutsui kuitenkin joten oletin että halusi minut sinne juhlimaan tärkeää päiväänsä eikä häämatkan maksajaksi. Edelleen ollaan ystäviä.
Satanen juhlista. Joo. Ja sitten vuoden kuluttua on jo lusikat jaettu ja uusi siippa vierellä.
Kallista.
Vierailija kirjoitti:
100-200 noin läheisiltä on hyvä summa. Vähempikin riittää, jos satanen tekee tiukkaa.
Ei tee tiukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ystävä ainakin tiesi että mulla ei opiskelevana yh äitinä ollut varaa antaa rahaa muille kun rahasta oli niin tiukkaa muutenkin. Kutsui kuitenkin joten oletin että halusi minut sinne juhlimaan tärkeää päiväänsä eikä häämatkan maksajaksi. Edelleen ollaan ystäviä.
Tietyt ihmisethän sitä haluaa juhliin.
Lahjahan on vapaaehtoinen ja minusta toisarvoinen.
Kuka on menossa? Sinä, puolisosi ja kymmenen lastanne?